Mobil pazarlama analitik platformu Adjust, Ozan Can Şişman’ın şirketin Ortadoğu, Kuzey Afrika (MENA) ve Türkiye Genel Müdürü olarak atandığını duyurdu. Mart 2020’den bu yana Adjust’ta çeşitli üst düzey görevlerde yer alan Ozan Can Şişman son olarak bölgede Satış Müdürü olarak görev almaktaydı. Şişman bu yeni görevi ile MENA(Ortadoğu & Kuzey Afrika) bölgesi ve Türkiye’deki stratejiden ve gelir artışından sorumlu olacak…
Matematik tutkusu ile girdiği Sabancı Üniversitesi Endüstri Mühendisliği Bölümü’nden 2012 yılında mezun olan Ozan Can Şişman, mobil ile olan yolculuğuna Rocket Internet ile başladı. Sonrasında sırasıyla, Groupon, Henkel gibi global firmalarda önemli kademelerde çalıştıktan sonra, 2015 yılında Digitouch ile dijital reklam sektörüne girdi ve dijitale olan tutkusu katlanarak büyüdü. Digitouch’dan sonra Adcolony’e bağlı Opera Response ekibinin kurucu ekibinde yer aldı.
Adjust MENA Genel Müdürü Ozan Can Şişman: “Başarının sırrının çok çalışmak olduğu söylenir hep doğrudur ama tek başına yeterli değildir. Mutlaka doğru bir ekip ile, planlı ve sadece günlük değil, uzun vadeli gerçekçi hedefler belirleyerek durmadan şartlar ne olursa olsun çalışmaya devam etmek gerektiğine inanıyorum. Sadece işinde en iyi olan insanlara değil, birbirini en iyi tamamlayan bir takıma ihtiyacınız var. Biz müşteriler ile bire-bir çalıştığımız bir roldeyiz, müşterileriniz nezdinde mutlaka güvenilir bir danışman da olmalısınız. Müşterileriniz sizi şirketin bir parçası gibi görmeli, o yüzden onların işini de çok iyi öğrenmeli ve proaktif yaklaşımlar ile onlara destek olabilecek şekilde kendinizi eğitmelisiniz.
Bana, pazarlamayı, müşterilerimiz için daha akıllı, daha kolay ve daha güvenli hale getirmek için bir araya gelmiş deneyimli ve kendini işine adamış bir ekiple birlikte, MENA ve Türkiye’de birinci sınıf bir operasyona liderlik etme fırsatı verildiği çok heyecanlıyım.”
Son Yorumlar