Xerox, is ortakları ve müsterilerinin islerini büyütmelerine destek vermeye devam ediyor. On yılı askın bir süredir düzenlenen Akademi Xerox Organizasyonu, bu yıl Antalya’da gerçeklestirildi. Xerox, is ortaklarına ürün, çözüm, servis ve müsteri yaklasımı konuları basta olmak üzere yogun
bir program dahilinde egitim verdi. Çesitli düzeylerde 150’ye yakın is ortagı çalısanının katıldıgı 3 gün süren egitime, Xerox Gelisen Pazarlar Organizasyonu (DMO) ICGB Kanalı Genel Müdürü Villy Fine da katıldı. Egitimin ilk oturumunda Xerox’un müsteri, hizmet ve kalite yaklasımı anlatıldı. Tüm gün süren egitim ve seminerlerde yeni ürün ve çözümlerin yanı sıra stratejik müsteri yaklasımları, satıs sonrası hizmetler, farklılık ve katma deger sunan hizmetler gibi konular da ele alındı. Ayrıca, verilen egitimlerin uygulamalı olarak kavranabilmesi için ürünler üzerinde demolar yapıldı, farklı konu baslıkları altında çalıstaylar düzenlendi.
Akademi Xerox etkinliginin ana konularından biri, Xerox’un yeni teknolojisi ConnectKey’di. Xerox ConnectKey, çok fonksiyonlu ofis ürünlerini mobil olarak erisilebilen, bulut (cloud) sistemlerle entegre bir platforma dönüstürüyor. Xerox ConnectKey, dokümanların uzaktan yönetilebildigi,
her kurumun kendi is süreçlerine göre dizayn edilebilen, gelecegin mobil çalısma düzenini destekleyen yeni bir platform sunuyor.
Organizasyonun son gününde Xerox Türkiye Genel Müdürü Mehmet Sezer, Xerox ile ilgili dünyada ve ülkemizde yasanan güncel gelismelerle ilgili bilgi verdi. Mehmet Sezer konu ile ilgili yaptıgı degerlendirmede; “Akademi Xerox, Xerox ürün ve çözümlerini müsterilerimize ulastıran is ortaklarımızın, kendi müsterilerine daha bilgili ve donanımlı bir sekilde ulasmaları ve yeni pazar fırsatları yaratmaları için Xerox tarafından verilen bir egitim programıdır. Bu egitimler, Türkiye’nin her noktasında aynı kalite ve anlayısla hizmet vermemizi saglamaktadır” dedi. Akademi Xerox etkinligi, Xerox ve is ortaklarının çalısan ve yöneticilerinin katıldıgı gala yemegi ile sona erdi.
Son Yorumlar