Almanya’nın en büyük genişbant cihazları üreticisi AVM, Bircom distribütörlüğünde Türkiye pazarına girdi. 1986 yılında kurulan ve merkezi Berlin’de bulunan AVM’in tüm ürünleri, Bircom’un iletişim teknolojileri alanındaki 40 yıllık tecrübesiyle yürüteceği distribütörlük ile Türkiye’deki tüketicilerle buluşuyor. Bircom, AVM ürünlerini Türkiye çapındaki bayilerinin yanı sıra www.hepsibukutuda.com üzerinden, ‘yerinde kurulum’ hizmeti ile birlikte satışa sunuyor.
Distribütörlük anlaşmasının detaylarının paylaşıldığı basın toplantısında konuşan Bircom CEO’su Burçin Bircanoğlu, Almanya’nın halen Avrupa’nın en büyük genişbant pazarı konumunda bulunduğuna dikkat çekerek şu bilgileri verdi: “AVM, yüzde 50’nin üzerindeki pazar payı ile Almanya’nın en büyük genişbant cihazları üreticisi; Avrupa genelinde ise en büyük iki üreticiden biri. Bircom olarak, tümü kendi alanında teknoloji lideri olan firmaların Türkiye distribütörlüğünü yürütüyoruz. 40’ıncı yılını kutladığımız 2012’nin hemen başında, bu firmaların arasına AVM gibi bir devi daha eklediğimiz için son derece mutluyuz. AVM ile Türkiye pazarında daha önce bulunmayan bir segmentte ürünler sunacağız. İlk yıl bu algıyı ve talebi oluşturmaya odaklanacağız. İki yıl içinde ise yıllık 10 milyon Euro tutarında satış hacmine ulaşmayı amaçlıyoruz.”
AVM’in ürün portföyünün teknolojiyi yakından takip eden kullanıcıların büyük ilgisini çekeceğine inandığını ifade eden Bircanoğlu, “AVM, genişbant alanında modem gibi geleneksel cihazlarla değil, birden fazla kullanışlı özelliği tek bir cihazda birleştiren yenilikçi ürünleri ile tanınıyor. Örneğin, tüm dünyada çok ses getiren ve milyonlarca kullanıcısı bulunan FRITZ!Box, VDSL/ADSL2+ modem özellikleriyle hızlı internet bağlantısı sağlarken, DECT baz istasyonu özelliği altı cihaza kadar kablosuz telefon bağlayabilme olanağı sunuyor. Ürün ayrıca, akıllı telefonlarımızı yanımızdan ayırmadığımız günümüzde, FRITZ!App uygulaması ile sabit hattımızı akıllı telefonumuza taşıyor. Yani cep telefonumuzu DECT telefon gibi kullanabiliyoruz. ‘Teknoloji üssü’ olarak adlandırdığımız FRITZ!Box ayrıca NAS ve medya sunucu özelliklerine de sahip. Bu ürünün yanı sıra portföyümüze eklediğimiz ve Türkiye’de satışa sunacağımız diğer FRITZ! kutuları şöyle sıralanıyor: İnternet ve sabit hat üzerinden telefon görüşmesi yapmayı sağlayan DECT telefon FRITZ!Fon, kablosuz ağ çözümleri FRITZ!WLAN USB Stick ve FRITZ!WLAN Repeater, elektrik şebekesi üzerinden Ethernet bağlantısı sağlayan FRITZ!Powerline” diye konuştu.
AVM ürünlerinin satışının Bircom’un geniş bayi ağının yanı sıra yayın hayatına yeni başlayan www.hepsibukutuda.com üzerinden yapılacağını kaydeden Bircanoğlu, sözlerini şöyle sürdürdü: “Kullanıcılar ürünleri internet üzerinde sadece Bircom’un hayata geçirdiği hepsibukutuda.com sitesi üzerinden satın alabilecek. Bunun öncelikli sebebi, markanın distribütörü olarak ürünü satın alanlara Bircom güvencesini sonuna kadar hissettirebilmek ve kullanıcılara aracısız ulaşabilmek. Ürünler çok fonksiyonlu olsa da kurulumları son derece kolay. Yine de siteden ürün alan kullanıcılara Bircom güvencesini ilk aşamadan başlayarak hissettirmek adına, yerinde kurulum hizmetini ücretsiz olarak verme kararı aldık. Bugün açılışını yaptığımız ve Bircom olarak e-ticaret dünyasına ‘Merhaba’ dediğimiz hepsibukutuda.com’da ilk aşamada sadece AVM ürünleri satılacak. İlerleyen dönemde distribütörlüğünü alacağımız farklı global markalarla, siteyi de teknoloji ürünlerinin yer aldığı geniş kapsamlı bir e-ticaret platformuna dönüştürmeyi hedefliyoruz.”
AVM ürünleri ile internet servis sağlayıcılarla da işbirliği içine girebileceklerini kaydeden Burçin Bircanoğlu, “Pazarın tüm büyük oyuncuları ile işbirliklerimiz olacak. Tüm dünyada kabul gören AVM gibi markayı servis sağlayıcıların da müşterilerine sunma isteği içerisinde olduğunu biliyoruz. Operatörler rakiplerinden farklılaşmak adına müşterilerine en iyi ürünleri en uygun koşullarda sunmak istiyorlar ve bu anlamda AVM ürünleri farklılaşmak isteyen operatörleri de heyecanlandırıyor” dedi.
Toplantıda bir konuşma yapan AVM Uluslararası Satış Müdürü Mehran Reuter ise AVM’in Avrupa’nın en büyük iki genişbant üreticisinden biri olduğunu hatırlatarak şöyle konuştu: “Ar-Ge ve üretim faaliyetlerinin tamamını Almanya’da sürdüren AVM’in ürünleri 57 ülkede satılıyor ve dünyada her yıl 6.5 milyon kişi ve kurum tarafından tercih ediliyor. Türkiye’nin en hızlı büyüyen teknoloji şirketlerinin belirlendiği Deloitte Teknoloji Fast50 Türkiye Programı’nda 2007, 2008, 2009 ve 2010 yıllarında dört kez üst üste yer alma başarısı gösteren Bircom, iletişim teknolojileri alanında Türkiye’nin en saygın şirketleri arasında yer alıyor. AVM olarak, önemli fırsatlar sunan Türkiye pazarında, Bircom’un yol göstericiliğinde çok başarılı olacağımıza ve geniş bir kullanıcı kitlesine ulaşacağımıza inanıyoruz. Özellikle modem, medya sunucu, NAS ve DECT baz istasyonu gibi ‘hepsi bir arada’ konseptli ürünümüz FRITZ!Box’ın, Bircom tarafından sunulan yerinde kurulum hizmeti ile birlikte büyük ilgili göreceği düşüncesindeyiz.”
Son Yorumlar