İstanbul – 19 Ekim 2015 – “ Anadolu Teknoloji Günleri ” organizasyonu Türkiye’nin çeşitli şehirlerinde bulunan iş ortaklarının, teknoloji markaları ile yakın temas kurma ihtiyacından doğdu. WD ve TP-LINK işbirliğinde ilk defa Nisan 2014’te hayata geçen “Anadolu Teknoloji Günleri”, bu sene de farklı illeri ziyaret etmeye devam ediyor.
“Anadolu Teknoloji Günleri”nin İzmir ziyareti, 15 Ekim Perşembe günü WD, TP-LINK, Gigabyte ve Emerson markalarının işbirliği ile gerçekleştirildi. İzmir Swiss Otel’de, Gama Bilgisayar evsahipliğinde gerçekleştirilen organizasyona 60’ın üzerinde bayi katıldı. WD Dahili Ürünlerden Sorumlu Ülke Müdürü Arkın Balıkçıoğlu’na göre bu tarz bir organizasyona sponsor olmanın avantajları arasında; küçük ölçekli iş ortaklarıyla temas halinde olmak, ürün eğitimi zamanlarında kendileriyle daha sıkı bağlar kurmak, pazar hakkında bilgi sahibi olmak, iş ortaklarından geri bildirim almak, WD’deki yenilikleri, myWD Partner Programı, wduniversity Eğitim Programı ve sosyal medya kanallarını duyurabilmek bulunuyor.
Arkın Balıkçıoğlu, “Anadolu Teknoloji Günleri” ile ilgili “Bu organizasyon, daha lokal etkinliklerde bulunarak, küçük ölçekli iş ortaklarımızla daha fazla temas halinde olmamıza, müşteri ağımızın genişlemesine, iş ortaklarımızdan daha sağlıklı geri bildirimler almamıza ve pazar ihtiyacını anlayıp, daha iyi hizmet vermemize olanak sağlıyor. WD olarak, bölgedeki iş ortaklarımızın geleneksel masaüstü PC ve notebook disklerinin yanında, güvenlik sistemleri için özel ürettiğimiz WD Purple ve NAS sistemleri için yine özel ürettiğimiz WD Red ürün ailelerine gösterdikleri büyük ilgi bizi ayrıca memnun etti. Gelişen sektörlere uygun olarak, ürün ailelerimizi geliştirmeye ve pazara en geniş portföyü sunmaya devam edeceğiz.” dedi. Organizasyonda, WD’nin ‘Amacına göre disk’ kampanyası kapsamındaki WD disk serileri; WD Blue, WD Black, WD Red, WD Purple ve veri merkezi sürücülerinin müşterilerin spesifik ihtiyaçları doğrultusundaki kullanım amaçları göz önüne alınarak, özel olarak üretilmiş oldukları çözüm alanları da tanıtıldı.
“Anadolu Teknoloji Günleri” proje ağırlıklı çalışan, katma değerli hizmet üreten BT bayilerine, şirketlerin çözümlerini tanıtmayı ve onların beklentileri hakkında bilgi sahibi olmayı hedefliyor. Toplantılarda ürün ve çözüm tanıtımlarının yanı sıra, bayilerin sektörel değerlendirmeleri ile öneri ve istekleri de ele alınıyor.
2015’te İstanbul, Erzurum, Samsun ve Kayseri’nin ardından, İzmir ziyaretini da tamamlayan organizasyon, yıl boyunca teknoloji markalarını Anadolu’daki iş ortaklarıyla buluşturmaya devam edecek.
Son Yorumlar