Apple ve IBM; kurumsal hayattaki iPhone ve iPad kullanıcılarına, bulut hizmetlerini destekleyen, IBM’in büyük veri ve analitik yeteneklerini getiren IBM MobileFirst for iOS çözümlerinin ilkini duyurdu.
“IBM MobileFirst for iOS” uygulamaları; pek çok sektördeki şirket çalışanlarının müşterilerle etkileşim kurdukları her yerde, şirketlerinin tüm yeteneklerine her zamankinden daha hızlı, daha kolay ve daha güvenli şekilde erişmelerine yardımcı oluyor.
Apple ile IBM arasındaki benzersiz işbirliğiyle tasarlanan “IBM MobileFirst for iOS” çözümleri özellikle bankacılık, perakendecilik, sigortacılık, finans hizmetleri, Telekom, devlet ve kamu kurumları ve havayolları için eşsiz fırsatlar sunuyor. Duyurunun hemen ardından yeni çözümlere destek verdiklerini açıklayan IBM müşterileri arasında Citi (banka), Air Canada (havayolu), Sprint (Telekom) ve Banorte (banka) gibi dünya devleri yer alıyor.
iPhone mobil cihazlar ve iPad tabletler için özel olarak oluşturulan IBM MobileFirst for iOS uygulamaları, her tür kuruluş için özelleştirilebiliyor ve cihaz genelinde güvenlikle birlikte, iOS aygıtları için özel olarak IBM’den alınan bulut hizmetleri aracılığıyla kolayca devreye alınabiliyor ve yönetilebiliyor.
IBM Küresel İş Hizmetleri Başkan Yardımcısı Bridget van Kralingen: “IBM ve Apple işbirliği, iş dünyasına yeni değerler katma gücüne sahip akıllı teknolojilerin en iyi örneğidir”
IBM MobileFirst for iOS çözümlerini değerlendiren IBM Küresel İş Hizmetleri Başkan Yardımcısı Bridget van Kralingen şöyle konuşuyor: “İşbirliğimiz, IBM’in kurumsal bilgi işlem alanındaki sektör uzmanlığı ve benzersiz konumunu Apple’ın efsanevi kullanıcı deneyimi ve ürün tasarımında mükemmeliyetçiliğini bir araya getirerek yeni nesil ve başarılı profesyonellerin çalışma hayatındaki performansını artırmaya yönelik bir adımdır.”
Apple Global Pazarlama Kıdemli Başkanı, Philip Schiller: “Kurumsal hayatta kullanılan iPhone ve iPad’ler için büyük bir adım attık”
Apple Global Pazarlama Kıdemli Başkanı, Philip Schiller: “Kuruluşların iOS cihazlarını bu yetenekleri barındıran yöntemlerle nasıl kullanacaklarını görmek için sabırsızlanıyoruz” diyor ve ekliyor: “İş dünyası mobil dünyayla entegre olurken, Apple ve IBM de işletmelerin iş yapma yöntemlerini yeniden tanımlamalarına yardımcı olmak üzere dünyanın en iyi teknolojisi ile en akıllı veri ve analitiğini bir araya getirdik.”
IBM iOS ilk çözümler paketi ulaşım, seyahat, bankacılık, finans, sigortacılık, perakende ve kamu gibi sektörlere odaklanıyor:
•Plan Flight (Seyahat ve Ulaşım) Bu çözüm tüm havayollarının başlıca maliyet unsuru olan yakıta odaklanıyor. Pilotların uçuş programının, uçuş planlarının ve mürettebat manifestolarının önceden görüntülemesine, uçuş sırasındaki sorunların yer mürettebatına bildirilmesine ve isteğe bağlı yakıtla ilgili daha bilgiye dayalı kararlar almasına olanak tanıyor.
•Passenger+ (Seyahat ve Ulaşım) Bu çözüm uçuş mürettebatının, yolculara uçuş sırasında özel hizmetler, yeniden rezervasyon ve bagaj bilgileri dahil, benzersiz kişiselleştirilmiş hizmetler sunmasını sağlıyor.
•Advise & Grow (Bankacılık ve Finans) Bu çözüm banka çalışanlarının küçük ölçekli müşteri profillerine ve rekabetçi analizlere erişmeleri için güvenli yetkilendirme sunuyor. Öngörüler elde ederek, analitik odaklı kişiselleştirilmiş öneriler yapmalarını ve güvenli biçimde işlemlerini tamamlamalarını sağlıyor.
•Trusted Advice (Bankacılık ve Finans) Bu çözüm, işlemleri baştan sona güvenli tamamlamalarına yönelik tasarlanmış gelişmiş modelleme araçlarıyla ve eksiksiz test etme yetenekleriyle; sektördeki danışmanların, müşteri portföylerini yönetmesini ve analitik ile öngörüler elde etmesini sağlıyor.
•Retention (Sigorta) Bu çözüm, acentelerin, müşterilerin profillerine ve müşteri geçmişine erişmesini sağlıyor. Ve şunları içeriyor: risk puanının, e-imzaları ve primleri toplama gibi temel işlemlerin kolaylaştırılması ve sonraki en iyi adımlara yönelik tavsiyeler, akıllı uyarılar ve hatırlatıcılar sunulması.
•Case Advice (Devlet ve Kamu) bu çözüm, kritik kararlar alma konumundaki sosyal hizmet görevlilerinin iş yüklerinin azaltılmasına destek verilmesi konusuna odaklanıyor. Çözüm; gerçek zamanlı, analitik odaklı öngörülere dayalı vaka önceliklendirme yapıyor ve riskleri öngörüsel analizlere göre değerlendiriyor.
•Incident Aware (Devlet ve Kamu) Bu çözüm, iPhone’u önemli bir “suç önleme varlığı” olarak konumlandırıyor. Kanun uygulayıcı memurlara; olay yerine ilişkin video akışları ve haritalara gerçek zamanlı erişim; kurbanın/mağdurun durumu, olayın tırmanma riski ve suç geçmişi hakkında bilgi ve destek hizmetleri için geliştirilmiş arama yeteneği sunuyor.
•Sales Assist (Perakende) Bu çözüm çalışanların, müşteri profilleri ile bağlantıya geçmelerine, tüketicinin önceki satın alma ve mevcut seçimlerine göre önerilerde bulunmalarına, envanter kontrolüne, mağaza için ürünlerin tespit edilmesine ve mağaza dışı ürünlerin sevkiyat süreçlerinin iyileştirilmesine hizmet ediyor.
•Pick & Pack (Perakende) Bu çözüm yeniden tasarlanmış bir sipariş karşılama hizmeti sunulması için coğrafi yakınlığa dayalı teknolojilerle arka plandaki envanter sistemlerini bir araya getiriyor.
•Expert Tech (Telekom) Bu çözüm, rota optimizasyonu için lokasyon hizmetleri ve kolayca uzmanlığa erişim için FaceTime dahil, mevcut iOS yeteneklerinden yararlanıyor. Böylece kusursuz yerinde hizmet, daha etkili sorun çözme kapasitesi ve üretkenlik seviyelerinin yanı sıra müşteri memnuniyetinde de artış sağlamak amaçlanıyor.
Son Yorumlar