Türk Telekom Grup şirketi ve çağrı merkezi sektörünün liderlerinden AssisTT’in 17. lokasyonu ile Türk Telekom Amasya İl Müdürlüğü’nün yenilenen binası düzenlenen törenle açıldı. Toplam 261 masa kapasitesine sahip AssisTT Amasya Çağrı Merkezi’nde ilk etapta 145 kişiye istihdam sağlayan AssisTT, yıl sonuna kadar bu rakamı 450’ye ulaştırmayı planlıyor…
Türk Telekom iştiraki AssisTT, Amasya Çağrı Merkezi’ni tarihi Amasya evleri tarzında yenilenen Türk Telekom İl Müdürlüğü binasında hizmete açtı. T.C. Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Binali Yıldırım’ın katıldığı törenle hizmete açılan çağrı merkezi, tüm Türkiye’den ve dünyadan gelen çağrılara cevap vererek, Amasya’nın en büyük özel sektör istihdamını sağlayacak.
Açılış töreninde konuşan T.C. Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Binali Yıldırım, “Bilişim denilen yenilik sadece insanların işini kolaylaştırmakla kalmıyor, aynı zamanda işsizliğe de çare buluyor. Bugün burada açılışını yaptığımız çağrı merkezi de bilişim teknolojilerinin bir ürünü” dedi.
AssisTT Amasya Çağrı Merkezi’nin açılış törenine, T.C. Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Binali Yıldırım’ın yanı sıra Türk Telekom CEO’su Tahsin Yılmaz, Türk Telekom İnsan Kaynakları, Destek ve Regülasyon Başkanı Şükrü Kutlu ile AssisTT Genel Müdürü Ali Dülgeroğlu da katıldı.
Yıldırım: Dünya artık bilişim çağını yaşıyor…
Açılış töreninde bir konuşma yapan Bakan Yıldırım, dünyanın artık bilişim çağını yaşadığını belirterek, şöyle konuştu:“Bizler de dünyadaki gelişmelerden geri kalmamak için çalışıyoruz. Bu bilişim denilen yenilik sadece insanların işini kolaylaştırmakla kalmıyor, aynı zamanda işsizliğe de çare buluyor. Bugün burada açılışını yaptığımız çağrı merkezi de bilişim teknolojilerinin bir ürünü. Tam bir istihdam deposu.Amasya Çağrı Merkezi’nde ilk etapta 145 kişiye istihdam sağlıyor ancak yıl sonuna kadar toplam 450 kişiye çıkacak. Eskiden 450 kişiyi istihdam etmek için devasa fabrikalar kurmak gerekiyordu. Şimdi ise küçük bir binada 450 kişi istihdam ediliyor.”
Yılmaz: Hedefimiz sürdürülebilir yatırım ve teknoloji eko-sistemi…
Türk Telekom CEO’su Tahsin Yılmaz da yaptığı konuşmada, hızla dijitalleşen dünyada Türkiye’nin bölgesinde ve dünyada iletişim merkezi konumunu güçlendireceği bir gelecek için çalıştıklarını belirterek, “Bu dönüşümü desteklemek için hedefimizi sürdürülebilir yatırım ve teknoloji eko-sistemi olarak belirledik” dedi. Yılmaz, sözlerini şöyle sürdürdü:“Bu amaçla Türk Telekom olarak son 7 yılda yaptığımız konsolide yatırım miktarı 13 milyar TL’yi aştı. 2013 yılının ilk çeyreğinde ise altyapı çalışmalarını sürdürerek 254 milyon TL konsolide yatırım gerçekleştirdik. Bu yatırımların büyük bölümü altyapı ve yeni teknolojileri kapsıyor. Yatırım ve faaliyetlerimizde sadece sektörümüze değil, Türkiye ekonomisine de katma değer sağlıyoruz. Bugün burada açılışını yaptığımız çağrı merkezimiz de bunun en güzel örneklerinden biri. Sektörünün liderleri arasında yer alan AssisTT Çağrı Merkezimiz ile vatandaşlarımız bir yandan daha etkin hizmet alırken, yarattığımız istihdam ve ekonomik değerle de öncelikle Amasya’ya ve ülkemize önemli bir katkı sağlayacağımıza inanıyoruz.”
Kutlu: İnsan kaynağımıza yatırım yapmaya devam edeceğiz
Türk Telekom İnsan Kaynakları, Destek ve Regülasyon Başkanı Şükrü Kutlu da Türkiye’nin en genç sektörlerinden olan çağrı merkezi sektörünün genç nüfusun istihdamına önemli katkı sağladığını belirterek, şöyle konuştu:“Çağrı merkezleri, bulundukları kentin ve bölgenin ekonomik ve sosyal kalkınmasına önemli katkı sağlıyor. Türk Telekom grup şirketlerinin yarattığı sinerjinin somut ve güzel bir örneği olan Amasya Çağrı Merkezimiz, yarattığı istihdamla başta Amasya olmak üzere ülkemiz için bu alanda önemli bir kaynak yarattı. Sunduğu hizmet ve yarattığı değerle de, ekonomiye katkı sağlayarak büyüyecek. Biz de Türk Telekom olarak, insan kaynağımıza yatırım yapmaya ve ülkemize değer katmak için var gücümüzle çalışmaya devam edeceğiz.”
Dülgeroğlu: Çağrı merkezi sektöründe ezberleri bozacağız
AssisTT Genel Müdürü Ali Dülgeroğlu ise “AssisTT olarak çağrı merkezi sektöründe standartları belirleyen marka olma yolunda ilerlemeye devam ediyoruz. Çağrı Merkezimiz, Amasya ve ilçelerinde gençlerimizin istihdamına katkı sağlayacak. Ülke çapındaki diğer çağrı merkezlerimiz gibi, bu alanda ezberleri bozacak ve yüksek teknolojinin tüm nimetlerinden yararlanan bir ‘müşteri irtibat noktası’ olacak. Yenilenen Türk Telekom Amasya İl Müdürlüğü’nün ve AssisTT Çağrı Merkezi’nin Amasyalılara, sektöre ve şirketimize hayırlı, uğurlu olmasını diliyorum” dedi.
AssisTT’in 17. Lokasyonu Amasya oldu..
2007 yılında kurulan ve yüzde yüz Türk Telekom iştiraki olan AssisTT Rehberlik ve Müşteri Hizmetleri A.Ş., çağrı merkezi hizmetlerinin yanı sıra “stratejik yol arkadaşı” olarak hizmet verdiği tüm kurumsal müşterilerine satış ve pazarlama faaliyetleri için veri üreterek, geleneksel çağrı merkezlerinden daha farklı bir sistemle çalışıyor.
AssisTT’in toplam 13 ildeki 17. lokasyonu olan Amasya Çağrı Merkezi toplam 261 kişilik masa kapasitesine sahip. Amasya Çağrı Merkezi’nde ilk etapta 145 kişiye istihdam sağlayan AssisTT, bu rakamı yıl sonuna kadar toplam 450 kişiye çıkarmayı hedefliyor. Merkezde çalışanların yüzde 37’si lise, yüzde 38’si yüksekokul, yüzde 25’i üniversite mezunu ve yaş ortalamaları 25.
Son Yorumlar