Müşteri ilişkileri Yönetimi konusunda Avrupa’nın en büyük hizmet sağlayıcısı Arvato, Türkiye’nin önde gelen havayolu şirketi Atlasglobal’e de çağrı merkezi hizmeti sağlamaya başladı.
Türkiye’de 6 farklı şehirdeki 11 lokasyonuyla ve 2.800’ü aşan çalışanıyla telekomünikasyon, enerji, medya ve e-ticaret sektörlerindeki uzmanlığını müşterilerine yansıtan Arvato, hız kesmeden büyümeye devam ediyor.
Alman devi Bertelsmann Grup bünyesinde faaliyet gösteren Arvato, global arenada büyüme stratejileri kapsamında genişleyen yurt dışı uçuş ağı ve müşteri memnuniyeti odaklı yaklaşımı ile dikkat çeken Atlasglobal Havayolları için çağrı merkezi yönetimi konusunda hizmet sunmaya başladı. Farklı iletişim kanallarından gelen tüm yolcu taleplerini yüksek hizmet standartlarında yanıtlayan Arvato, yolcuların Atlasglobal ile seyahatleri boyunca yaşadıkları kaliteli ve konforlu uçuş tecrübesini, uçuş öncesi ve sonrasında verdiği hizmetlerle devam ettiriyor. Arvato, kaliteli havayolu hizmetini erişilebilir kılma ve yüksek müşteri memnuniyeti sağlama amacıyla çalışan Atlasglobal ile aynı vizyonu paylaşıyor.
Atlasglobal’in Türkiye’de hizmet verecekleri ilk havayolu şirketi olduğunu belirten Arvato Telekomünikasyon CEO’su Soner Cesur, “Arvato olarak yurt dışı iş birliklerimizde dünyanın önde gelen havayolu şirketlerine çeşitli hizmetler veriyoruz. Uluslararası arenada elde etmiş olduğumuz tecrübemizi artık global bir oyuncu olan Atlasglobal’e de hizmet olarak aktarmaktan memnuniyet duyuyoruz. Bu çerçevede büyüme stratejimizi de hızla uygulamaya devam edeceğiz.“ dedi.
2015’te yüzde 50 büyüme yakaladıklarını ifade eden Cesur, bu yılı yüzde 30 büyümeyle tamamlamak istediklerini vurguladı. Cesur sözlerine şu şekilde devam etti: “Üç yıl içinde Türkiye’nin digital hizmetlerde bir numaralı servis sağlayıcısı olmayı hedefliyoruz. 2014’te Türkiye operasyonuna 30 milyon TL yatırım yaptık. Önümüzdeki 5 yıl içinde planlandığı gibi bir büyüme gerçekleşirse Türkiye’ye 150 milyon lira yeni yatırım yapacağız.” dedi.
Türkiye’nin uluslararası pazarda güçlü bir oyuncu olması için çalışan Arvato, yakınkıyı (nearshore) hizmetleri kapsamında 12 farklı dilde (Almanca, İngilizce, Fransızca, İtalyanca, İspanyolca, Yunanca, Rusça vb.) yurtdışına çağrı merkezi hizmeti veriyor. Entegre e-ticaret hizmetlerinde Avrupa’nın en büyük servis sağlayıcısı Arvato, şirketlere web-shop’un oluşturulmasından, ERP sistemleri ile entegrasyona, e-ticarete özel lojistik hizmetlerin sağlanmasından, ödeme sistemlerinin oluşturulmasına, müşteri hizmetleri yönetiminden, dijital pazarlama çözümleri ve tahsilattan satış sonrası desteğe kadar uçtan uca entegre “Business Process Outsourcing” (BPO) hizmetleri sunuyor.
Son Yorumlar