2014’e kadar kurumiçi e-postaları sıfırlayacağını açıklayan Atos, yerine geçecek farklı ve yeni teknolojileri geliştirmeyi sürdürüyor. Atos’un pazara sunduğu blueKiwi ZEN çözümü sosyal ağ yazılımlarını farklı bir boyuta taşıyacak…
“Y kuşağı e-posta okumuyor” sonucundan yola çıkan Atos, 2014’e kadar kurumiçi e-postaları sıfırlamayı hedefliyor. Bu konuda müşterilerine de danışmanlık hizmeti sunan Avrupa’nın lider IT şirketi Atos, Nisan 2012’de bünyesine kattığı Avrupa’nın en büyük kurumsal sosyal yazılım sağlayıcısı blueKiwi ile birlikte bu teknolojilerde çığır açacak blueKiwi Zen’i piyasaya sürdü.
blueKiwi ZEN, boyutuna bakılmaksızın tüm şirketlere daha etkili bir iletişimde bulunma ve birlikte iş yapma imkanı sunuyor. Bu yazılım ile bilgilerin düzenlenmesi, işlenmesi ve paylaşımı daha akıllı hale getirilerek, iş ve karar süreçleri hızlandırılıyor.
Yüksek performanslı ve güvenli bir çözüm olan blueKiwi ZEN, aynı zamanda şirketlerin var olan IT altyapılarına, kurumsal portallere ve işletme uygulamalarına da kolayca entegre edilebiliyor.
blueKiwi ZEN, Atos Bulut Bilişim ve SaaS (hizmet olarak sunulan yazılım) stratejileri açısından da önemli bir yapıtaşı. Atos bu yeni uygulamayla birlikte Sosyal IT pazarına da adım atmış oluyor. Bu pazarda şirketlerin iş performanslarını ve çalışma ortamlarını iyileştirmek amacıyla sosyal araçlar ve çözümler SaaS modeline uyarlanarak sunulacaktır.
blueKiwi, müşterilerine hizmet güvenilirliği, güvenlik ve erişilebilirlik sunarken, Atos’un bulut bilişim uzmanlığından da faydalanıyor.
GELECEĞİN İŞ ORTAMLARINA ATILAN BİR ADIM DAHA
Atos, blueKiwi ZEN’i aynı zamanda, kendi bünyesindeki “Sıfır E-Posta” girişimlerini destekleyen teknoloji olarak dahili kullanıma sunacak. Bu programla Atos, çalışanlarına özel ve çalışma hayatları arasındaki dengeyi en doğru şekilde kurabilmelerine olanak sağlayan ve yepyeni çalışma yöntemleri sunan geleceğin çalışma ortamını günümüze taşıyan sosyal bir şirkete dönüşme stratejisine bir adım daha yaklaşacak.
SOSYAL İŞLETMELERE EN İYİ ÇÖZÜM
Atos Kıdemli Başkan Vekili Gilles Grapinet, “blueKiwi Zen, müşterilerimizin çalışanlarının iş ve özel hayat dengesini iyileştirirken, iş performanslarını üst seviyelere taşıyan bir araçtır. blueKiwi’nin bu konudaki uzmanlığını Atos’un bulut bilişim ve mobil sistemlerdeki deneyimiyle birleştirerek müşterilerimize en iyi Avrupalı çözümleri sunabiliyoruz” diyor.
Allianz’ın İnovasyon ve Topluluk Yönetimi Başkanı Karine Lazimi, dört yıldır blueKiwi kullanan birçok çalışanları olduğundan bahsediyor. “blueKiwi sayesinde, Allianz bünyesinde iş yapma şekillerimiz değişti ve blueKiwi bizim için vazgeçilmez bir araç haline geldi. blueKiwi sayesinde, iç iletişimimizi güçlendirdik ve bugüne kadar 2 bin çalışanımızın günlük işlerini iyileştirdik” diyen Lazimi, “blueKiwi’ nin yeni özelliklerini ve artan performansını memnuniyetle karşılıyoruz. Bunların kurumumuza daha nasıl fayda katabileceğini keşfetmeyi merakla bekliyoruz” diye ekliyor.
Son Yorumlar