Avaya İstanbul’da düzenlediği Forum’da Türkiye ekonomisinin bel kemiğini oluşturan KOBİ’lere kurumsal iletişimlerini güçlendirecek işbirliği, video ve ağ çözümlerini aktardı.
Kurumsal iletişim sistemleri ve hizmetleri alanında lider Avaya, KOBİ’lere daha verimli ve daha müşteri odaklı olmalarına yardımcı olacak çözümlerini anlatmak için Ortadoğu, Afrika ve Türkiye’de etkinlikler düzenliyor. Bu etkinliklerin son durağı İstanbul’du.
7 Mayıs Salı günü Çırağan Palace Kempinski İstanbul Hotel’de düzenlenen Avaya Forum etkinliğinde KOBİ’ler firmalarının içerisinde kurumsal iletişim sistemlerinin karmaşıklığını basitleştirmenin yollarını Avaya’dan öğrenme fırsatı buldular. Etkinlikte Avaya, KOBİ’lere müşterileri, iş ortakları ve tedarikçileri arasında iletişimi güçlendirmeye yönelik işbirliği, video ve ağ çözümlerini tanıttı.
“Türk İstatistik Kurumu’na göre Türkiye’de küçük ve orta ölçekli işletmeler, ülke genelindeki tüm kurumların yaklaşık yüzde 99’unu oluşturuyor ve ülke nüfusunun yüzde 78’inden fazlasına istihdam olanağı sağlıyor. Dolayısıyla da bu kurumların iş ve büyüme hedefleriyle paralel araçlarla donatılmış olmaları hem kendileri için hem de Türkiye ekonomisinin geleceği için kritik önem taşıyor. Sadece büyük işletmeleri düşünerek tasarlanmış, karmaşık BT çözümlerinin devri bitiyor. KOBİ’ler kendi ana faaliyet alanlarını genişletmeye ağırlık verirken, inovasyon içeren basit çözümlere ihtiyaçları var” diye konuşan Avaya Bölge Direktörü (Türkiye, Mısır, Libya, Sudan) Sinan Dumlu ekliyor: “Genel anlamda KOBİ’ler hızlı ve sürekli büyüyen şirketler. Ve yeni teknolojilere yatırım yapıyorlar, organizasyonların gelişimini sağlayabilmek için kendilerini daha rekabetçi ve müşteri odaklı yapacak bilinçli kararlar almalarını kolaylaştıracak çözümlere yöneliyorlar.”
AVAYA KOBİ’LERE ÖZEL ÇÖZÜMLERİNİ TANITTI
Orta ölçekli kurumlarda artan personel sayısını bir veya birden fazla lokasyon arasındaki iletişim ağı üzerinde daha uygun maliyetli ve basitleştirilmiş bir şekilde destekleyebilme fırsatı tanıyan Avaya IP Office çözümü etkinlikte gündeme taşınan konu başlıklarından bir tanesiydi. 5 ila 1.000 kullanıcıya kadar ölçeklenebilen bu çözüm, iletişim ağı kurulumunu otomatik hale getirmek için Avaya’nın yakın dönemde tanıttığı ERS 4000 serisi anahtarları ve Wi-Fi çözümleriyle de bir arada kullanılabiliniyor. Bu, BT personeli olmayan KOBİ’ler için zaman tasarrufu sağlayan ve kurulumu kolay ideal çözümdür.
Etkinlikte aktarılan bir diğer yenilik ise Avaya’nın videonun mobil kullanımını geliştirmesi ve düşük maliyetle sağlaması ile orta ölçekli işletmelere uygun hale getirmesiydi. Video çözümü ile artık müşteriler, iş arkadaşları ve iş ortakları ile video konferans yapmak için pahalı video konferans odalarına yatırım yapmalarına gerek kalmıyor, artık kendi seçtikleri cihazlarla -iPad, dizüstü bilgisayar ya da Android cihaz- kullanarak toplantılarını yapabiliyorlar.
AVAYACONNECT İLE İŞ ORTAKLARINA VE KOBİ’LERE SINIRSIZ YENİ FIRSATLAR
“Kanal ortaklarımız aracılığıyla hızlı büyüyen bu segmentin- KOBİ’lerin- gerek duydukları iletişim araçlarını ve çözümlerini sunmak bizim için çok önemli” diye belirten Sinan Dumlu sözlerini şöyle tamamlıyor: “Büyük ölçekli işletmelere göre daha az personel sayısına sahip olmalarına rağmen üretim açısından değerlendirildiğinde 20 kat fazla yükü taşıyan orta ölçekli işletmelerin karşılaştıkları zorlukların üzerine eğilmek gerekiyor. Tam da bu noktada Türkiye’deki kanal ortaklarımız Avaya’nın bu yeni ve iddialı programı ile ülkedeki KOBİ’lere destek olma fırsatı elde ediyorlar.”
Avaya İş Ortakları için özel olarak tasarlanan AvayaConnect programı, iş ortaklarının satış ekiplerinin motivasyonlarına yönelik teşviklerle dolu olduğu gibi, orta ölçek segmentinde gelirlerini artırdıkları takdirde kapsamlı bir indirim sistemi ve Avaya tarafından yedi günlük bir kurs programı sağlıyor. Bu eğitim programında kanal ortakları yeni satış yöntemlerini öğrenmenin yanı sıra müşterilerinin ihtiyaçları için gereken donanımı sağlayacak eğitim sertifikası kazanıyorlar. Avaya, programa katılan iş ortaklarına piyasada seslerini duyurmalarına yardımcı olacak pazarlama finansmanı desteği de veriyor.
Avaya Forum 2013 İstanbul’a ek olarak, şimdiye kadar Dubai, Cidde ve Riyad’da gerçekleştirildi. İstanbul’un ardından ise önümüzdeki haftalarda Nairobi, Cape Town, Durban ve Johannesburg şehirlerinde düzenlenecek.
Son Yorumlar