Türkiye ile birlikte 15 ülkede kurup yönettiği 26 binden fazla ‘Dijital Yayın ve Bilgilendirme Ekranları’ hizmetini “Geleceğe Taşıyan Dijital Çözümler” ilkesiyle sunan Sistem 9 yönetimi, Açıkhava reklam alanına “LOOK! screens” markasıyla iddialı bir giriş yaptı.
Türkiye’nin ‘vitrini’, ‘misafir odası’ Beyoğlu, dijitalleşme alanındaki yeni yatırımlarla şimdi de içerik ve bilgi dolu modern Dijital Megalight’lar ile Dijital Raketlere kavuşuyor. Dünyada ‘DigitalSignage’ olarak bilinen, Türkiye’de “Dijital Yayın ve Bilgilendirme Ekranları” olarak tanıtılan hizmetin öncü şirketi Sistem 9 yönetimi, Açıkhava reklam mecrası için yeni oluşturduğu “LOOK! screens” markasının yatırımlarından en büyüğünü Beyoğlu’nda gerçekleştirdi. Devreye yeni giren Megalight ve Dijital Raketler ile günlük erişim 3.5 milyon kişiye ulaştı.
“LOOK! screens” markasını Açıkhava reklam mecrası için oluşturduklarını vurgulayan Sistem 9 Yönetim Kurulu Başkanı Kaan Akın “Bu markayla ilk etapta Beyoğlu’nda 10 dev Dijital Megalight ve 20 Dijital Raket yatırımı yaptık. Dijital Megalight’lara, reklamverenlere yönelik hizmetlerimizin yanı sıra, güncel haberler, etkinlikler, belediye duyuruları gibi halkın ihtiyaç duyacakları tüm bilgileri yansıtıyoruz” diyor.
Beyoğlu’na yerleştirdikleri dev Dijital Megalight’ların, önümüzdeki dönemde ABD’nin New York kentinin buluşma noktası Time Square’a yerleştirilenler gibi, birer ikon haline geleceğini belirten Akın şu bilgiyi veriyor: “İnsanlar Dijital Megalight’ların önünde buluşup, çekecekleri fotoğrafları sosyal medya hesaplarında paylaşacaklar. Böylece, birer ikon haline gelecek Dijital Megalight’lar milyonlara ulaşırken, reklam verenler de sonuç odaklı, etkin, ölçülebilir yeni nesil bir Açıkhava mecrasına kavuşmuş olacak.”
Beyoğlu’nu ‘bilgi merkezi’ olarak hizmet veren noktalarla donattıklarını belirten Akın: “Cadde ve kavşakları bilgi, hizmet ve öneri alınan birer merkez haline getirdik. Dijital Raketler Beyoğlu’ nun ziyaretçilerine yardımcı olduğu gibi, reklam verenleri de ürün veya hizmetlerini etkin tanıtabilecekleri yeni nesil bir mecra ile tanıştırıyor” diyor.
Açıkhava reklam mecralarına yatırıma hız kesmeden devam ettiklerini, bu yatırımlarını büyütmeye de kararlı olduklarını vurgulayan Akın, sözlerini şöyle noktalıyor: “Bu alanda mevcut LOOK!screens GALLERIA, LOOK!screens İTÜ, LOOK!screens COIFFEUR mecralarımıza ek olarak LOOK!screens BEYOĞLU markamızla büyüyeceğiz. Dijital Megalight ve Dijital Raketlerimizle günde 3.5 milyon kişiyi aşan erişime ulaştık. Yakında LOOK!screens AKMERKEZ’in de devreye girmesiyle bu rakamı daha da yükseltmeyi hedefliyoruz. Buralara kurup yönettiğimiz Dijital Megalight’lar ve Dijital Raketler, müşteri bilinci ile reklam hatırlanma oranlarını arttırıyor.’’
#BEYOĞLU #DİJİTAL #MEGALIGHT #DijitalYayınveBilgilendirmeEkranları #KaanAkın
Son Yorumlar