Türkiye’nin dijital yaşam koçu Bilkom, dünyanın önde gelen teknoloji markaları Apple, Graphisoft ve Adobe’un Türkiye çapında dağıtımını yaparken, geniş bir kullanıcı müşteri kesimine katma değerli hizmetler sunuyor. Bilkom, en son olarak bu hizmetlerine bir yenisini daha ekleyerek internet ortamında DYK (Dijital Yaşam Koçu) portalını Mayıs 2012 itibariyle hayata geçirdi. Bilkom güvencesiyle satılan tüm Apple, Adobe ve Graphisoft müşterilerinin hayatını kolaylaştıran özelliği ile bu portal, kullanıcıların kendi ürünleriyle ilgili Türkçe kaynaklara daha hızlı erişmesini sağlarken, DYK Forum alanıyla Bilkom güvenceli ürün kullanıcılarının paylaşımda bulunabileceği bir sosyal ortam olma işlevini de üstleniyor.
Sürekli yenilenen içerikleriyle Apple, Adobe ve Graphisoft ürünlerinden herhangi birine sahip olan kullanıcıların tiryakisi olacağı DYK platformunda Bilkom ürünleri hakkında bilgi edinmeyi kolaylaştıran araçlar ve bölümler yer alıyor. Örneğin, platformdaki “izle-öğren” bölümü, videolar ile anlatıldığı için kullanıcılar hem zamandan kazanıyor, hem de görsel anlatım akılda kalıcı bir etki sağlıyor. DYK platformunda Mac, iPad gibi Apple, tüm Adobe ve Graphisoft ürünlerine dair tamamen Türkçe hazırlanan videoların dışında, Dijital Yaşam Koçları’nın bilgi paylaşımları, trend anlatımları ve kısa kısa makaleler de bulunuyor. Ayrıca, bu platformda, yer alan indirilebilir dosyalar da özellikle sektörler ve kurumlar için zaman zaman “hayat kurtarabiliyor”.
25 yılı aşkın zamandır Türkiye’ye dünyanın en yenilikçi markalarını getiren Bilkom’un üstlendiği “Dijital Yaşam Koçunuz” sloganına değinen Bilkom Pazarlama İletişimi Müdürü Azade Çerkezoğlu Çavuş; özellikle bu iletişim platformu sayesinde Apple kullanıcılarına Türkçe kaynak oluşturarak ürünlerin ne kadar kolay kullanılabilir olduğunu ve kullanım tüyolarını anlatmayı hedeflediklerini belirtti. “Bilkom, yalnızca bir distribütör firma olmanın ötesine geçerek son yıllarda gerçekleştirdiği sektörel eğitimler, organizasyonlar ve bilgilendirmeler ile aslında tam bir “platform” şirket. Dijital Başkent, Dijital Ege gibi etkinlikler ve özellikle kamu, eğitim, mimarlık sektörlerine yaptığımız doğru ve karlı dijitalleşme yöntemlerine dair anlatımlar bize gösterdi ki, aslında ihtiyaç çok temelde başlıyor. Türk insanı, teknolojiye çabuk adapte oluyor ancak teknolojiyi belirli bir seviyede kullanıyor. Bizim amacımız ise, dijital teknolojilerin gerek özel gerekse iş yaşamında daha verimli nasıl kullanabileceğine dair daha derinlemesine ancak keyifli bir bilgilendirme platformu sunmak. Örneğin iş dünyası, toplantı masraflarını çok basit bir dijital yaklaşımla çözebileceğini henüz bilmiyor. Adobe’yi yalnızca reklam ajansları kullanır sanıyoruz ancak Adobe Connect diye bir programın sanal toplantı yapmak için çok kolay kullanılan harika bir program olduğunu ne kadarımız biliyor? Ya da iPhone’da, iPad’de veya Mac’lerde bulunan standart Apple uygulamalarından Face Time sayesinde dünyanın herhangi bir yerinden tek bir tıkla sevdiklerimizle ücretsiz görüntülü konuşabileceğimizi?” diye ekliyor.
Dijital Yaşam Koçu (DYK) platformunun site haritasında Videolar (Eğitim Videoları, Eğlencelik Videolar, Kullanıcı Videoları, DYK Videoları gibi), Trendler, Destek (Online Canlı Ürün Destek), Kurumsal ve Sektörel Çözümler yer alıyor.
Oldukça zengin içeriği ile dikkat çeken platformda üyelerin paylaşımda bulunabilecekleri bir DYK Forum alanı da var. Bilkom kullanıcıları, platformun forum alanında, Admin’in açtığı tartışma konularına katılabiliyor. Aynı zamanda, konu belirleyip, tartışma başlatabiliyor; tecrübelerini paylaşabiliyor. Bilkom markalarının kullanıcıları bu sayede seslerini tüm platformdaki üyelere duyurabiliyor ve yorumlar doğrultusunda bilgileniyor.
Son Yorumlar