BSH Türkiye, 2016 yılında tüm dünyadan 2.100 firmanın katıldığı, sektörün en itibarlı ödül organizasyonlarından The Stevie Awards’ta, ‘Yılın Çağrı Merkezi’ kategorisinde Bronz Ödülün sahibi oldu.
BSH Türkiye, The Stevie Awards ödül töreninde Yılın Çağrı Merkezi (100 koltuk üzeri) kategorisinde Bronz Ödüle layık görülen tek Türk firması oldu.
Yarışmada hizmet kalitesinin, otomatik hale getirilmiş süreçlerin, insan odaklı uygulamaların, çalışan motivasyonunun, kullanılan teknolojinin, uygulanan yönetim tarzının, belirlenen hedeflerin; verimliliğe, kaliteye ve dolayısıyla müşteri memnuniyetine olan etkisi değerlendirildi. Müşteri istek ve beklentilerinin bir adım önünde olarak, otomatik hale getirilmiş süreçlerle ‘İlk Tercih’ olma vizyonuyla ilerleyen BSH Türkiye Müşteri Değer Yönetimi Direktörlüğü, ödül töreninden Bronz Ödülle döndü.
BSH Ev Aletleri Müşteri Değer Yönetimi Direktörü Osman Fırat, yaptığı değerlendirmede, “Teknolojiyi maksimum verimlilik, minimum maliyetle kullanarak en iyi müşteri deneyimini sözde değil özde hissettirmek için çalışıyoruz. Müşterilerimize işimizin ekseninde olduğunu ve onları önemsediğimizi, 7/24 yaşatmayı ilke edinmiş bulunuyoruz. Artık sadece en iyi olmak istemiyoruz. Bundan sonra hedefimiz, müşteri memnuniyetinde çıtayı kimsenin ulaşamayacağı bir seviyeye çekmek…” dedi.
The Stevie Awards, iş dünyasında kazanılan başarıların ve kuruluşların topluma sağladığı katkıların ödüllendirilmesi, bunların uluslararası platformlarda duyurulması amacıyla veriliyor. 2002 yılından bu yana düzenlenen The Stevie Awards, 30’dan fazla ülkeden binlerce projenin değerlendirildiği, bu konudaki en prestijli organizasyonlardan biri konumunda bulunuyor.
#BSH #BSHTürkiye, #TheStevieAwards, #MüşteriDeğerYönetimiDirektörlüğü, #BronzÖdül, #OsmanFırat, #İlkTercih, #YılınÇağrıMerkezi, #Manset
Son Yorumlar