Turkcell, Kurumsal Müşteri Deneyim Merkezi’nde BTK Başkanı Tayfun Acarer, Kurul II. Başkanı Dr. T. Ayhan Beydoğan ile Kurul Üyeleri Galip Zerey, Yaşar Gök ve Musa Şahin’den oluşan heyeti ağırladı…
Turkcell Genel Müdürü Süreyya Ciliv ve Turkcell Yönetim Takımı’nın ev sahipliğinde gerçekleşen ziyarette Acarer; Turkcell’in “müşteriye odaklanma” felsefesi ve son dönemde hayata geçirdiği projeler ile “eşsiz müşteri deneyimi” yaratmaya çalışmaları konularında detaylı bilgi aldı.
Turkcell’in eşsiz müşteri deneyimi yaşatma hedefiyle başlattığı Müşteri 2.0 çalışmaları hakkında yapılan sunumu dinleyen Acarer; bu tür çalışmaların BTK’nın da büyük önem verdiği elektronik haberleşme hizmetleri konusunda abonelere daha kaliteli hizmet sunma konusuna destek verdiğini belirtti.
Türkiye’nin 2023 yılında gayri safi milli hâsıla bakımından dünyanın ilk on devleti arasında olma hedefine ulaşabilmesi için toplumsal dönüşümün ve ekonomik büyümenin önünü açan olanakları erişilebilir kılmanın yanında bu hizmetlere kaliteli biçimde erişebilmenin de önemli olduğunu vurgulayan Acarer, şunları kaydetti:“Sahip oldukları abone sayısı, kullandıkları teknolojinin üstünlüğü, sundukları içeriğin çeşitliliği ve hizmet kaliteleri açısından dünya çapında büyük işletmecilerimizin olması gurur vericidir. Küresel ölçekte sürdürülebilir rekabet gücümüzü artırmak için inovasyona dayalı gelişmeler her zaman çok kıymetli olacaktır. ”
Tayfun Acarer’e ziyareti sırasında eşlik eden Turkcell Genel Müdürü Süreyya Ciliv, ziyaret kapsamında yaptığı değerlendirmede; “Turkcell takımı olarak, insanımıza sunduğumuz hizmeti kusursuz kılmak üzere eşsiz müşteri deneyimine odaklanıyoruz. Bunun için inovasyon ve operasyonel mükemmeliyetin büyük öneme sahip olduğuna inanıyoruz. Bu nedenle şimdiye kadar olduğu gibi bundan sonra da sürdürülebilir büyüme ve Türkiye’ye katkı anlayışıyla yolumuza devam edeceğiz” diye konuştu.
Son Yorumlar