Müsteri talep ve ihtiyaçları dogrultusunda özellestirilebilen katma degerli dıs kaynak çagrı merkezi hizmetleri sunan Callpex’in yeni Genel Müdürü Metin Tarakçı oldu. Is hayatına 1996 yılında Koçbank bünyesindeki çagrı merkezinde baslayan Tarakçı, Egebank, Demirbank (HSBC) ve Koçbank’ta farklı kademelerde yöneticilik yaptı. 2005’te Genel Müdür Yardımcısı olarak CMC ekibine katılan Tarakçı, 2010’dan bu
yana ise CMC’de Genel Müdür olarak görev yapıyordu.
Aynı zamanda Çagrı Merkezleri Dernegi’nin de Yönetim Kurulu Baskanı olan Metin Tarakçı, yeni görevi ve hede’erine iliskin sunları söyledi: “Çagrı merkezi hizmetlerinin önemini, firmaların bu alandaki ihtiyaç ve beklentilerini çok iyi biliyoruz. Kalite anlayısımızı teknolojinin sundugu olanaklarla birlestirerek hem sektörümüze hem de müsterilerimize en kapsamlı ve en iyi degeri yaratmaya devam edecegiz. Hede’eri her zaman büyük, vizyonu daima gelecege yönelik olan, çagrı merkezi pazarında kalite ve verimlilik çıtasını yükselten Callpex’i ekip olarak daha üst seviyelere tasıyacagız.”
Tamamen müsteri ihtiyaçlarına odaklı, müsteriye özel hizmet anlayısı… Sadece çagrı karsılayan firma profilinden sıyrılan çagrı merkezlerinin müsterilerine insan ve süreç yogun her tür is modelini sunabilen is ortakları olma yolunda ilerledigin belirten Tarakçı, hizmet anlayıslarına iliskin su bilgileri verdi: “Tüm iletisim kanallarının yönetildigi ve çözüm üreten ‘Iletisim Merkezi’ kavramının geçerlilik kazandıgı bir döneme girdik. Tamamen müsterilerimizin ihtiyaçlarına odaklı, özellestirilmis ve esnek süreçler
tasarlayabilen hizmet anlayısımızla farklılık yaratacagız. Hizmet vermede temel prensiplerimizi; müsteri talepleri ile birebir örtüsen, esnek, çevik ve sonuç odaklı servis agı sunmak olusturacak.”
Callpex, uzman personeliyle, çözüm ortagı olarak servis saglayacak… Hizmet anlayıslarında müsteri odaklılıgın vazgeçilmez bir unsur oldugunu açıklayan Tarakçı, “Alanında uzman personelimizle her zaman kaliteli hizmeti merkezde tutacagız ve hizmet verdigimiz kurum, kurulusların çözüm ortagı’ olarak çalısmalarımızı sürdürecegiz. Callpex’i çagrı merkezinin ötesinde bir iletisim ve birebir pazarlama çözüm ortagı olarak
konumlandırıyoruz” dedi. Insan kaynaklarına, süreç otomasyonuna ve teknolojiye büyük
yatırım yapıldı… Metin Tarakçı, müsteri odaklılık, IK yönetimi, süreç otomasyon ve teknoloji ile ilgili de su açıklamalarda bulundu: “Bizim için insan kaynaklarının gelisimi ve yönetimi, süreç otomasyonu, süreçlerin yönetilmesi ile ve teknoloji kritik öneme sahip. Büyük ölçekli yatırımların yapıldıgı bu faktörler ile müsteri etkilesimini, çagrı merkezimizi ve isbirligi yaptıgımız kurumların süreçlerini bir otomasyon teknoloji altyapısı ile entegre ediyoruz. Süreçleri yenileme, iyilestirme, verimliligi ölçme, gerektiginde bunlara müdahale etme gibi islemleri yönetebiliyoruz. Bu sayede verdigimiz dıs kaynak kullanım
hizmetini; daha verimli, daha katma degerli ve daha ekonomik sunabiliyoruz.” Callpex, 2013’te %30 oranında
büyümeyi planlıyor… Bingöl ve Yozgat operasyonlarının son durumu hakkında da bilgi veren Metin Tarakçı, “Anadolu’ya yaptıgımız ilk yatırım, Callpex Bingöl Çagrı Merkezi Kompleksi idi. 150 kisilik çalısan kadrosuyla basladıgımız Bingöl operasyonumuzda su an 350 çalısanımız mevcut Callpex Yozgat Çagrı Merkezimizde ise su an 400 çalısanımızla hizmet vermeye devam ediyoruz, yıl sonuna kadar 700 çalısana ulasmayı hede’iyoruz. Tecrübeli yönetici ekibimiz, güçlü sermaye yapımız ve önemli yatırımlar yaptıgımız insan kaynagımız sayesinde hızlı ve istikrarlı bir sekilde büyüyebiliyoruz.2013’te yüzde 30 oranında büyümeyi hedefliyoruz” dedi.
Son Yorumlar