Yetkin insan kaynağı, çağdaş teknolojik altyapısı ve etkin süreç yönetimi olanaklarıyla telekomdan havacılığa, finanstan e- ticaret’e kadar birçok farklı sektörde katma değerli servisleri sunan Callpex, kadrosuna son olarak Muzaffer Seçgin’i dahil etti…
Müşteri talep ve ihtiyaçları doğrultusunda özelleştirilebilen katma değerli dış kaynak çağrı merkezi hizmetleri sunan Callpex’in yeni İnsan Kaynakları Müdürü Muzaffer Seçgin oldu. 1983 yılında İzmir’de doğan Muzaffer Seçgin, İstanbul Teknik Üniversitesi İşletme Fakültesi, Endüstri Mühendisliği bölümünden mezun oldu. Seçgin, aynı üniversitede Fen Bilimleri Enstitüsü, Mühendislik Yönetimi alanında yüksek lisans yaptı. İş hayatına 2006 yılında Exter Deri’de Kalite Temsilcisi olarak başlayan Seçgin, 2009’da Ekol Lojistik’te Endüstri Mühendisi-İK Organizasyonel Gelişim Uzmanı olarak çalıştı.
2011 yılında Turkcell Teknoloji’de Performans ve Yetenek Yönetimi ve C&B görevinde bulunan Seçgin, aynı yıl Turkcell’de Center of Excellence- Reward Project Manager pozisyonunda görev aldı. Burada ödüllendirme ve ücretlendirme proje yöneticiliği, C&B stratejilerinin ve iki yılık iş planının oluşturulması, W&S bütçesinin oluşturulması ve yönetimi gibi önemli iş süreçlerini gerçekleştiren Seçgin, çağrı merkezi sektörünün dinamik şirketlerinden Callpex’in İK Müdürü oldu.
İngilizce ve Almanca bilen Seçgin, Bilgi Teknolojilerinde Proje Yönetimi ve Project Server Takım Üyesi Eğitimi, Proje Yönetimi ve Ms Project, İnsan Kaynakları Yönetimi, Hay Group Ücretlendirme ve ISO 9000-14000-18000 Bilgilendirme Eğitimi alanlarında sertifika sahibidir.
“1.450 kişilik bir aileye katılmaktan dolayı çok memnun ve gururluyum”
Üç lokasyonda hizmet veren, toplam 1.450 kişilik bir aileye katılmaktan dolayı çok memnun olduğunu ifade eden Seçgin, “İnsan kaynaklarına ve teknolojiye çok ciddi yatırımlar yapan, müşteri ihtiyaçlarına odaklı, özelleştirilmiş ve esnek süreçler tasarlayarak hizmetlerinde fark yaratan bir firmanın İK Müdürü olmak, bana gurur veriyor” dedi.
“Çalışanların eğitimi ve gelişimi her zaman birinci sırada olmaya devam edecek”
Callpex’in zengin insan kaynakları birikimi, çağdaş teknolojik altyapısı ve etkin süreç yönetimi ile dikkat çeken bir firma olduğunu dikkat çeken Seçgin, ileriye yönelik olarak “Müşterilerle etkin iletişimde bulunmayı, satış performansını en üst seviyeye çıkarmayı, operasyonel mükemmelliği sağlayabilmeyi, kesintisiz ve kaliteli hizmet sunabilmeyi ilke edinen Callpex’de bölümler arası iletişime, uyuma ve işbirliğine en üst seviyede önem vermeyi sürdüreceğiz. Çalışanların eğitimi ve gelişimi her zaman birinci sırada olmaya devam edecek” değerlendirmesinde bulundu.
“Motivasyon, eğitim ve kurum içi bağlılık, kritik öneme sahip”
Çağrı merkezlerinin tamamen insan odaklı ve genç nüfusun yoğun olduğu bir sektör olduğunu vurgulayan Seçgin, sözlerini şöyle tamamladı: “Motivasyon, eğitim ve kurum içi bağlılık, kritik öneme sahip. Çalışanlarımız için ‘Callpex Club’ adını verdiğimiz ekibimiz ile düzenli olarak motivasyon artırmaya yönelik çalışmaları yapacağız. Performans ve Ödüllendirme Sistemimiz ile çalışanlarımızın iş hedeflerine ulaşmalarını sağlayarak kendilerini geliştirmelerini daha güçlü bir şekilde destekleyeceğiz. Çalışanlarımıza transfer ve atamalar yoluyla sunduğumuz kariyer fırsatları ile çalışan bağlılığını üst seviyelere ulaştıracağız.”
Son Yorumlar