Çağrı merkezi sektörünün yenilikçi teknoloji firması CCR Bilişim 500’e girerek önemli bir başarıya daha imza attı.
Özellikle son iki yıldır kurumsallaşma ve markalaşma yolunda önemli adımlar atan CCR, nitelikli insan kaynağına yaptığı yatırımlarla Türkiye ve Avrupa’da müşteri portföyünü zenginleştirdi. Çağrı merkezi sektöründe yeni bir teknoloji hizmeti anlayışı sunarak ciddi bir atılım gösteren CCR, yatırımlarının karşılığını Bilişim 500’e girerek aldı. Bilişim 500, her yıl Türk bilişim sektörünün ciroları itibariyle en büyük 500 şirketini genel ve faaliyet gösterdikleri alt kategoriler başlığında sıralıyor. CCR da bu yıl listeye hızlı bir giriş yaparak pazardaki önemli oyuncular arasında olduğunu bir kez daha göstermiş oldu.
CCR direktörü Ali Murat Gürçay Bilişim 500’e girmekten duyduklarını gururu şu sözlerle aktardı: “Bizim gibi büyüyen bir KOBİ için Türkiye’nin en büyük 500 Bilişim firması arasında yer almak hem gurur verici hem de doğru yolda olduğumuzun göstergesi olarak büyük bir motivasyon kaynağı. Sektörün lider, yerel teknoloji sağlayıcısı olma hedefimize bir adım daha yaklaştık. ”
Gürçay, ilerleyen yıllarda listenin daha üst basamaklarında yer almayı hedeflediklerini belirtti. Tek hedeflerinin ciro büyütmek değil, aynı zamanda inovasyon ve çözüm odaklı yazılımlar ile anılan bir firma olmak olduğunu da ekledi.
CCR’ın Bilişim 500 Karnesi
İş Uygulamaları Sistem Entegratörü Sıralamasında 8.
Sistem Entegratörü Yazılım Kategorisinde 23.
Bilgi Teknolojileri Firmaları Arasında 205.
Bilişim Şirketleri İlk 500 Listesinde 285.
Son Yorumlar