2004 yılında tüketicilerin satış sonrası tüm ihtiyaçlarını karşılamak için hazırlanmış bir hizmet paketi ve hediye Elektronik Cihaz Sigortası ayrıcalıklarıyla sektöre giriş yapan Cepkask’ın Genel Müdürü Tayfun Gülgeç; geliştirdikleri her yeni hizmet paketinin sektördeki diğer oyuncular tarafınca neredeyse birebir kopyalandığını ama taklitlerin asıllarını yaşattığı gerçeğini iyi bildiklerini vurguladı.
Sadece bir sigorta poliçesi veya sigorta üründen ibaret olmayan, sunduğu diğer hizmetler ile de farklılaştıklarının altını çizen kurumun Genel Müdürü Tayfun Gülgeç, “Sahip olduğumuz deneyimi ve bilgi birikimini pazara taşıyoruz. Deneyimimizi müşterilerimizin beklentilerine uygun, çözümler geliştirerek hayata geçiriyoruz. Geliştirdiğimiz ve sektöre kazandırdığımız her uygulamamız çok büyük sermayeli diğer oyuncularca da anında kopyalanıyor. Bu bizi rahatsız etmiyor aksine gururlandırıyor. Sektöre ilham veren, yön veren en önemlisi müşteriler için yeni çözümler sunan ilk kurum olmanın mutluluğunu yaşıyoruz ve biliyoruz ki taklitler asıllarını yaşatıyor.”
Agresif Değil, Akılcı Büyümeden Yanayız…
Sektörün gelişen ihtiyaçlarını ve yeni nesil teknolojileri yakından takip ettiklerini belirtilen Gülgeç, sözlerine şöyle devam etti: “Günümüzde hizmet paketi alan her müşteri için harcadığı zaman ve çaba önemli bir memnuniyet göstergesi haline geldi. Hizmetlerin müşterilere daha basit ve kolay yoldan ulaştırılması ise çok daha kritik bir başarı ve memnuniyet göstergesi olarak kabul ediliyor. Bu anlamda, sistem ve süreçlerin birbiriyle uyumlu, tamamlayıcı olduğu yapılar fark oluşturmaya başladı. Müşteriler farklı hizmet kanallarını kullanırken, en az çabayı sarf ederek alabileceği daha kaliteli ve etkin hizmet modelleri hızlı bir şekilde gelişiyor. Bunun sonucunda, günümüz müşterilerinin talep ettiği kaliteli ve kesintisiz hizmeti almalarını sağlayan Cepkask hizmetleri tercih ediliyor. Altyapı, danışmanlık ve entegrasyon gibi her türlü ihtiyaca yanıt verecek şekilde müşterilerimizin ve satış kanallarımızın yanında yer alıyoruz. Cepkask olarak her zaman akılcı büyümeden yana olduk, Ar-Ge yatırımlarımız, bayi ilişkilerimizde hep onlar gibi düşünüp hareket ettik bu da başarımızın sırrını ortaya koydu”
Taklit Ediliyoruz ama rekabetten uzağız
Cep telefonları ve diğer elektronik cihazlar için ‘Güvence Hizmet Paketi’ adı altında sektöre pek çok yenilik kazandırdıklarının altını çizen Gülgeç, Cepkask’ın bu hizmet modelinin bir çok firmaya ilham verdiğini ancak asla kendilerinin müşterilerine sunduğu hizmet kalitesine erişilemediğini belirtti. Müşteri beklentilerine yönelik hizmet gelişimine öncülük ettiklerini belirten Gülgeç’e göre özgün hizmetler ile sektöre ne kadar çok oyuncu girer ise sektörün o derece daha iyi hizmet üreteceğine ve büyüyeceğine inanıyoruz dedi.
Kaliteli hizmetin yanında Hırsızlık, Gasp, Kapkaç teminatları ve nakit tazminat ödeme ve sektörün en ucuzu olmamız en büyük farkımız.
Gülgeç: “Pazarda rekabet ettiğimiz elbette başka oyuncular var. Bunlar çok büyük sermayeli dev diye nitelendirilen şirketler. Ancak hiçbiri bizim sunduğumuz ayrıcalıkları tam anlamıyla sunmuyor yada sunamıyor. Ya sigorta hizmetlerinde hırsızlık, gasp, kapkaç teminatları yok ya da nakit tazminat ödemesi yapmıyor onun yerine müşterisine hediye çeki sunarak tekrar alışveriş yapmaya mecbur bırakıyor. Bizim anlayışımızda önce müşteri sonra kendi kazanç ve mutluluğumuz esastır. Bu nedenle Cepkask her zaman ayrıcalıklı ve farklı bir çözüm odağı olmaya devam edecek”
Günü Değil Geleceği Planlıyoruz…
Özellikle kentlerde artan hırsızlık olayları ve yoğun kullanımla birlikte gelen kullanıcı hataları elektronik cihazları sigortalatma ihtiyacını, hatta zorunluluğunu doğurduğuna da vurgu yapan Gülgeç; “Günümüzde bireysel hiçbir müşterinin taşınabilir bir cihazı tek başına, kullanıcı hataları ve hırsızlık için sigortalatması mümkün değil ya da oldukça yüksek maliyetli. Sürekli farklı, çözümcü ve cazip paketler oluşturmalısınız. Bizim de başarımızın temelinde bu vizyon ve hedef anlayışı var. Sürekli günü değil geleceği düşünerek, gerek tüketici gerekse de bayiinin istek ve taleplerini yakalayacak çözümler düşünüyor, üretiyor ve hayata geçiriyoruz” dedi.
Sonuç olarak; Yenilikçi iş modeli ve geliştirdiği üstün müşteri memnuniyeti ile Cepkask tüketicilerin satış sonrası tüm ihtiyaçlarını karşılamak için hazırlanmış bir hizmet paketi ile sektöre girdikten sonra sektöre pek çok yenilik ve ilkler kazandırdıklarını da vurgulayan Gülgeç, Cepkask olarak uyguladıkları bu strateji ve anlayışın bu gün gerek satış kanalları, gerekse de tüketiciler tarafından kabul görmesinin haklı gururunu yaşadıklarını belirtti.