9 ülkede 3 bin BT yöneticisi ve karar vericisi ile gerçeklestirilen Cisco arastırmasına göre isbirligi çözümleri ve iletisimde en önemli noktalar platform bagımsızlıgı, buluttan ses ve video hizmeti, seffaf maliyet yapısı ve üreticiler tarafından saglanan tek noktadan müsteri destegi olarak görülüyor. Katılımcılara göre önümüzdeki iki yıl içinde sirketlerinde kullanılacak cihazların ve isletim sistemlerinin neredeyse yarısının (yüzde 45) Windows olmayacak. Yine katılımcıların yüzde 80’i sirketlerin ses ve video hizmetlerini buluttan almaya baslayacagını düsünüyor. Cisco Isbirligi Çözümleri Bölge Satıs Direktörü Vedat Tüfekçi “Cisco web konferans ve sosyal isbirligi çözümlerini WebEx semsiyesi altında toplarken Türkiye’deki müsterilerimiz sanal toplantılarını hem özel hem de genel bulut üzerinden gerçeklestirebilecekler. Webex Social ile sirketlere kurumsal sosyal ag gibi çalısan bir platform sunuyoruz. Bu sosyal ag ekiplerin daha dinamik ve güvenli isbirligi yapmalarını ve iletisim kurmalarını saglıyor. Internet kusagının
mezun olup is yasamına girmesi ile bu tarz sosyal medya araçları isverenlerin dogru çalısanları seçip en verimli sekilde çalısmalarını saglamak için gittikçe daha önem kazanıyor”. Cisco’nun sektör lideri web konferans çözümü Cisco WebEx, video, ses ve görüntü paylasımı saglıyor ve simdi hem genel bulutta hem de çalısanlarına bu isbirligi
çözümünü kendi sunucuları üzerinden vermek isteyen sirketler için farklı kurulum ve hizmet seçenekleri sunuyor.
Son Yorumlar