Türkiye’nin en büyük dış kaynak çağrı merkezlerinden CMC, bu yıl sekizincisi düzenlenen İstanbul Çağrı Merkezi Konferansı ve Fuarı’ndaki yerini almaya hazırlanıyor. 18-19 Ekim Tarihlerinde Lütfi Kırdar Kongre ve Sergi Sarayı’nda gerçekleştirilecek olan etkinliğin fuar bölümünde sektör profesyonelleri ile buluşacak olan CMC, sunduğu çözümler hakkında ayrıntılı bilgi aktaracak.
Beş ayrı lokasyonda görev yapan 4 bini aşkın çalışanı ile Türkiye’nin en büyük dış kaynak çağrı merkezlerinden biri olan CMC, bu yıl sekizincisi düzenlenen İstanbul Çağrı Merkezi Konferansı ve Fuarı’ndaki yerini almaya hazırlanıyor. CMC, 18-19 Ekim Tarihlerinde Lütfi Kırdar Kongre ve Sergi Sarayı’nda gerçekleşecek etkinlikte, sunduğu çözüm ve hizmetler hakkında sektör profesyonellerine ayrıntılı bilgi aktaracak.
Etkinliğin fuar bölümünde, binden fazla sektör profesyoneli ile bir araya gelecek olan CMC, Müşteri Hizmetleri, Tele-Satış, Tele-Pazarlama, Tahsilat Yönetimi, Teknik Destek ve Sosyal Medya Hizmetleri hakkında detaylı bilgi aktaracak. CMC ayrıca, kendi geliştirdiği CRM yazılımı, ileri teknoloji uygulamaları ve özel çözümleri ile ilgili olarak da ziyaretçileri bilgilendirecek.
9.00 – 17.00 saatleri arasında ücretsiz olarak ziyaret edilebilecek fuarın yanı sıra, etkinliğin konferans bölümünde ise, çağrı merkezi mimarisi ve dizaynı, evden çalışma olgusu, müşteri hizmetlerinde sosyal medya kullanımı, hızlı değişen müşteri beklentilerine aynı hızla cevap verecek stratejiler, insan kaynakları, teknolojik gelişmeler ve e-ticaret kavramları gibi önemli konular değerlendirilecek. ‘Çağrı merkezi trendleri’ ana teması ile düzenlenen konferans, her biri alanında uzman dokuz konuşmacıyı da Türkiye’de buluştururken, ülkemizdeki sektör temsilcilerinin dünya çapındaki trendleri ve teknolojik yenilikleri takip edebilmelerine olanak sunacak.
Son Yorumlar