CMC Türkiye, robotik süreç otomasyonu (RPA) sistemi ile müşterilerine daha teknolojik, daha kaliteli ve daha az maliyetli hizmet verme imkanı sunuyor. RPA ile 10 kişinin işini bir yazılım yapabilirken çalışanlar da bu sayede tekdüze işlerden sıyrılıp daha verimli olabilecekleri alanlara yönelebiliyor…
Türkiye’nin en büyük dış kaynak çağrı merkezlerinden biri olan CMC Türkiye, teknolojiden aldığı güçle müşterilerine yepyeni uygulamalar sunuyor. Bunlardan biri de RPA (Robotic Process Automation, robotik süreç otomasyonu) uygulaması. RPA ile gerçek bir kişinin yapması gereken işlemler, PC üzerinden insan gücüne gerek olmadan yapılabiliyor. RPA’nın bir diğer özelliği çalışan davranışını taklit edebilmesi. Böylece şirketler için işlem maliyetleri azalıyor, süreçlerin kalitesi yükseliyor ve buna bağlı olarak müşteri memnuniyeti de artıyor.
10 kişinin işini bir yazılım yapıyor
Örnek vermek gerekirse, bir araç kiralama şirketi bu sistemi nasıl kullanabilir? Her araç kiralandığı ve kiradan döndüğü zaman resmi ilgili devlet kurumuna giriş yapılması gerekiyor. Şirketler bunun için yaklaşık 10 müşteri temsilcisi kullanırken CMC RPA uygulaması ile bütün işlemler tek bir PC ile otomatik olarak yapılabiliyor.
Veya bir teknoloji şirketinde MT’ler çağrıları inhouse ekranında cevaplayıp bilgileri kayıt altına alırken, arkada robot yazılım, bu bilgileri otomatik olarak şirketin sistemine kaydedebiliyor. Bu da çağrı sürelerinin minimum yüzde 20 kısalmasını sağlıyor. Dolayısıyla şirkete çağrı merkezi üzerinden ulaşanlar da sonuca daha kısa sürede vararak dakikalarca telefonda görüşmek zorunda kalmıyor.
Anahtar teslim proje sunuyorlar
CMC Türkiye, bu sistemi kullanmak isteyen müşterilerine önden bir danışmanlık veriyor. Bunun yanı sıra hali hazırda kullandıkları uygulamaları inceleyerek yenilenmesi gereken yerlere müdahalede bulunuyor, RPA kullanılacak yerleri tespit ediyorlar. Gerekli çalışmaları yapıp bunun sonucunda projeyi anahtar teslim olarak müşteriye sunuyorlar.
CMC Türkiye olarak her zaman müşterilerine daha iyi bir hizmet sunmayı hedeflediklerini belirten CMC Genel Müdürü Aytaç Aydın, bu yolda teknolojiyi en doğru şekilde kullanmaya çalıştıklarını söylüyor: “Robotik süreç otomasyonu sistemi, çalışanların üzerinden rutin iş yükünü alarak onları robotların yapamayacağı, insana özgü yetkinliklerin kullanılabileceği daha verimli olabilecekleri işlere yönlendiriyor. Bu açıdan bakıldığında robotlar insanların işlerini almıyor, onların daha yaratıcı bir şekilde çalışması için olanak sağlıyor. Bunun sonucunda da hem çalışanlar tekdüze işlerden kurtuluyor hem de müşteriler daha sistematik bir hizmet verebiliyor.”
#CMC Türkiye, #ÇağrıMerkezi
Son Yorumlar