Defne Telekomünikasyon, CIS bölgesinin en büyük operatörüne ‘Auto CallBack’ ürününü CollectCall (Ödemeli Arama) platformu üzerinden hayata geçirdi.
Türkiye dahil 20 ülkede 25’den fazla operatöre hizmet veren Defne Telekomünikasyon, 2012’den bu yana iş ortaklığı yaptığı CIS bölgesinin lider mobil operatörüne sunduğu çözümlere bir yenisini daha ekledi. Defne, 14 milyondan fazla abonesi bulunan lider mobil operatörün iletişim ağında Auto CallBack (Otomatik Geri Arama) ürününü Ödemeli Arama Platformu üzerinden hayata geçirdi.
Auto CallBack, mobil operatörün ‘meşgul’, ‘telefon kapalı’, ‘iletişim ağı dışında’ gibi abonelerin ulaşılamaz olduğu durumlarda tamamlanamayan çağrılardan kaybettiği potansiyel geliri müşteri memnuniyetini arttırarak kazanma imkânı veriyor. Ulaşılamayan abonenin tekrar tekrar aranmasına ve meşgule düşmeye gerek kalmadan aranan abone müsait olduğunda sistem çağrıyı otomatik olarak bağlıyor.
Defne Telekomünikasyon Genel Müdürü Oğuz Haliloğlu: “CIS bölgesindeki lider mobil operatöre 3 yıldır sunmaya devam ettiğimiz çağrı tamamlama ve yönetme ürün portföyüne bir de otomatik geri arama servisi olan Auto CallBack ürününü ekledik. Operatörün bizden aldığı hizmet kapsamını genişletmesi müşteri memnuniyetiyle birlikte Defne’nin ürünlerine ve teknik altyapısına duydukları güveni gösteriyor. “dedi.
Oğuz Haliloğlu, “Auto CallBack servisi, abone memnuniyetini artırırken aynı zamanda abonelerin verimliliğinin de artmasına büyük katkı sağlıyor. Böylelikle hem abone sadakatini hem de operatörün gelirini arttırmış oluyor,“ diye belirtti.
Lider mobil operatörün tüm aboneleri tarafından kullanılabilecek kapasiteye sahip şekilde tasarlanan Auto CallBack servisi, ilk olarak hali hazırdaki CollectCall abonelerine sunuldu.
Orta Asya’dan Orta Doğu’ya, Asya-Pasifik bölgesinden Afrika’ya, Avrupa’dan Güney Amerika’ya kadar değişik coğrafyalarda hizmet veren Defne müşterilerine ayrıca, Auto CallBack ile birlikte Ödemeli Arama Platformu üzerinde “Ödemeli Arama (CollectCall), kredisi olmayan aboneye cevapsız çağrı bırakma imkânı tanıyan Poke Call,
Aile & Arkadaş Servisi (Friend & Family), Arama Anında Kredi Teklifi (Micro Credit Hot Offer)”çözümleri de sunuyor.
Son Yorumlar