‘Kuzey Kıbrıs Turkcell’in Defne Telekomünikasyon Çağrı Merkezi ve Sesli Yanıt (IVR) Platformları üzerinden verdiği müşteri hizmetlerinin 2014 yılı istatistik sonuçları açıklandı. Sonuçlara göre; 2014 yılında toplam 190 bin farklı müşteriden gelen 1 milyon 400 bin çağrıya, 3 milyon 150 bin dakikalık hizmet verildi.
20’den fazla ülkede, 25 mobil operatörle çalışan Defne Telekomünikasyon ile işbirliği sonucu çağrı merkezi ve IVR sistemlerini tümüyle yenileyen Kuzey Kıbrıs Turkcell, müşterilerine birçok işlemini mobil telefonları üzerinden ücretsiz yapabilme imkanı sunuyor.
Kuzey Kıbrıs Turkcell Bilgi ve İletişim Teknolojileri Katma Değerli Servisler ve Altyapı Yönetimi Uzmanı Umut Hocanın verdiği bilgide, “Defne Telekomünikasyon’un IVR sistemi sayesinde müşterilerimiz birçok işlemini ücretsiz ve yerlerinden kalkmadan yapabiliyor. Müşterilerimiz self servis kapsamında birçok tarife, paket ve ürün satın alabiliyor veya değişiklik yapabiliyor” şeklinde konuştu. Hocanın, sistemin müşteri ihtiyaçlarına göre özelleştirilmiş menü yapısı ile kolaylık sağladığını belirterek; Türkçe, İngilizce ve Rusça olmak üzere 3 farklı dilde hizmet verdiklerini de anlattı.
Defne Telekomünikasyon’un sunduğu sistemin temel hedefi müşterilerine zamandan tasarruf sağlayarak, yaşamı kolaylaştırmak. 2013 yılı başında Defne Telekomünikasyon’un çağrı merkezi ve IVR sistemleriyle tamamen yenilenen Kuzey Kıbrıs Turkcell müşteri hizmetleri, 2014 yılında ‘Mini IVR sistemi’ de eklenerek müşterilerine en çok kullanılan hizmetlere doğrudan ulaşma imkanı veriyor. Bu sayede Kuzey Kıbrıs Turkcell operasyonel giderlerini azaltırken, kayıp çağrıları yok ederek müşteri memnuniyetini de artırıyor.
Kuzey Kıbrıs Turkcell Bilgi ve İletişim Teknolojileri Müdürü Ali Gürler IVR ve çağrı merkezine yönelik yatırımlarının karşılığını aldıklarını belirterek, “Müşteri memnuniyeti için hızlı, esnek ve güvenilir hizmet veriyoruz. 2014 yılında müşterilerimize 3 milyon 150 bin dakikalık hizmet sunmamız, yapılan yatırımların ne kadar yerinde olduğunun göstergesidir.” dedi.
“Kuzey Kıbrıs Turkcell ile olan işbirliğimizin olumlu sonuçlarını görmek bizim için gurur verici. Kurulduğumuz ilk günden beri mobil katma değerli servisler, IVR ve çağrı merkezi ürünleri üzerinde uzmanlaşmış bir firmayız.” diyen Defne Telekomünikasyon Genel Müdürü Oğuz Haliloğlu sözlerine şöyle devam etti, “Kullanıcı deneyimine oldukça önem veriyoruz ve Kuzey Kıbrıs Turkcell’de olduğu gibi gelen geri bildirimlerle ürünlerimizi pazarın koşullarına ve dinamizmine göre sürekli güncelliyoruz. ”
Defne Telekomünikasyon’un kurduğu sistem ile müşteri temsilcisine gerek olmadan yapılabilecek işlemler arasında Fatura ve Güncel Bakiye Bilgisi öğrenebilme, Fatura Kontrol Servis aboneliği, Limit yükseltme ve iptali, PUK bilgisi öğrenme, Heryöne, Gold ve Platinum Tarifelerde değişiklik yapabilme, Kontör Transfer, 10.000 SMS Paketi başlatabilme, Türkiye ve Dünya Paketi, Yurtdışı Roaming Paketi, Türkiye Roaming Paketi, Nar Paketi, Turist Paketi abonelikleri başlatabilme, Cepten ve Bilgisayardan İnternet Paket aboneliği ve Facebook Paketi başlatabilme gösterilebilir. Gerektiğinde Kuzey Kıbrıs Turkcell’in ihtiyaçları doğrultusunda kolay ve hızlı bir şekilde yeni hizmetler eklenebiliyor.
Son Yorumlar