Fuarcılık sektöründe sürekli inovatif adımlar atarak ilerleyen Demos Fuarcılık, yine bir ilki gerçekleştirerek, 5-7 Mayıs 2016 tarihlerinde DIGITAL MARKETING EXPO’yu sektörle buluşturuyor. 21. yüzyıla damgasını vuran sıra dışı ‘digital dünya’, Digital Marketing Fuarı ile kapılarını aralıyor. Fuar boyunca düzenlenecek olan panellerle de ‘digital pazarlama’ birçok yönüyle masaya yatırılacak. Pullman Otel’de düzenlenecek olan fuarda ‘digital pazarlama stratejileri’, ‘sosyal medya’, ‘mobil pazarlama’ gibi konuları da içeren birbirinden çarpıcı başlıklar gündeme taşınacak.
Günümüzde yükselişi önlemez bir noktaya varan dijital pazarlama, artık tanıtım ve halkla ilişkiler sektörünün vazgeçilmez aracı olarak kullanılıyor. İnteraktif medyanın gücünün her geçen gün arttığı çağımızda, firmalar, markalarını basılı materyaller yerine, dijital ortamlarda hedef kitlelerine ulaştırmayı tercih ediyor.
Dijital Çağın Dijital Fuarı
Digital Marketing fuarında interaktif reklamcılığın hizmet sağlayıcıları, reklam verenler ile buluşacak. Dünyada birçok örneği olan ve büyük ziyaretçi kitleleri tarafından ziyaret edilen bu fuar, dijital reklamcılığın gelişmesi ve daha geniş kitleler tarafından kullanılabilir hale gelmesinin yanı sıra yeni bir pazar yaratılması açısından da oldukça ilgi çekici olacak.
İnteraktif Reklam Sektörünün Yeni Adresi
İstanbul Pullman Convention Center’da yapılacak DGM EXPO 2016’da mobil medya sektöründeki önemli karar sahipleri ile reklam verenler bir araya geliyor. Bu pazarda kalıcı olmak isteyen markalar, DGM EXPO sayesinde sürekli gelişen, değişen dijital reklamcılığın gücünü anlayacak ve birçok yeni seçenek bulma imkanı yakalayacaklar.
Fuara Kimler Katılıyor?
Digital Marketing Fuarı’nda digital sektörün birçok paydaşını bir araya getiriyor. Halkla ilişkiler ajansları, arama motoru optimizasyonu ve entegrasyonu hizmet sağlayıcıları, mobil aplikasyon üreticileri, big data-bulut depolama hizmet sağlayıcıları, e ticaret yazılımı sağlayıcıları, web tasarım firmaları, sektör dernekleri, bilişim hukuku danışmanlık firmaları, teknokentler, üniversiteler, çeşitli öğrenci kulüpleri ve medya temsilcileri DGMEXPO’da yerlerini alacaklar.
Fuar ayrıca; halkla ilişkiler ve pazarlama yöneticileri, kurumsal iletişim direktörleri, e ticaret firması sahipleri, iç/dış ticaret danışmanları, yönetim kurulu başkanları, genç girişimciler, yerel/global işletme sahipleri, dijital pazarlamacılar ile daha birçok sektör ve departmandan katılımcılarıyla göz dolduruyor. Türk medya sektöründe büyük ses getirmesi planlanan Dijital Marketing Fuarı, ziyaretçilerine dijital dünyanın kapılarını açacak.
#dijital #dijitaldünya #fuar #demosfuarcılık
Son Yorumlar