Akademik dünya ile sektör arasında köprü kurmak, sektörün ihtiyaçlarını karşılayacak insan kaynağını yetiştirmek amacıyla başlatılan “IAB Türkiye – Kadir Has Üniversitesi Dijital Pazarlama İletişimi Sertifika Programı”, gördüğü büyük ilgi üzerine yeniden başlıyor.
Gündelik hayat ve iş hayatı giderek dijitalleşirken, bilinen pazarlama ve iletişim dinamikleri de büyük bir hızla değişiyor. IAB Türkiye’nin Kadir Has Üniversitesi Yaşam Boyu Eğitim Merkezi’yle birlikte başlattığı “Dijital Pazarlama İletişimi Sertifika Programı”, dijital dünyanın gereksinim duyduğu insan kaynağını yetiştirmek için önemli bir boşluğu dolduruyor.
İlki geçtiğimiz Ekim ve Aralık ayları arasında gerçekleştirilen sertifika programı, gördüğü büyük ilgi üzerine yeniden başlıyor. “2. Dijital Pazarlama İletişimi Sertifika Programı”, 23 Mart’ta başlayacak ve 10 haftalık bir program ile 1 Haziran’da sona erecek.
Katılımcılara dijital pazarlama iletişimi konusunda bilgi ve deneyim kazandıracak olan 2. Dijital Pazarlama İletişimi Sertifika Programı’nda, her biri konularında uzman eğitmenler tarafından şu konular işlenecek:
“Türkiye’de Dijital Medya Sektörüne Genel Bakış”, “Dijital Medya Planlaması”, “Display Reklamcılık”, “Online Video ve Ingame Advertising”, “Mobil”, “Sosyal Medya, Tüketici ve Pazarlama Deneyimi”, “Performans Pazarlaması”, “Dijital Kampanya Stratejisi”.
Katılımcıları, program süresince edinecekleri bilgilerle birlikte çok değerli başka fırsatlar da bekliyor olacak. IAB Türkiye, dijital dünyanın önde gelen kuruluşlarından oluşan üyeleri sayesinde katılımcılara staj ve networking imkânı da sunacak.
2. Dijital Pazarlama İletişimi Sertifika Programı’nda dersler, 23 Mart – 1 Haziran döneminde her cumartesi 10.00 – 17.00 saatleri arasında Kadir Has Üniversitesi Cibali Kampüsü’nde yapılacak.
Son Yorumlar