Digitalzone’16 İle Türkiye’de SEO Alanında ZEO Tarafından Önemli Bir Adım Daha Atılıyor.
Dünyaca ünlü arama motoru uzmanlarının katılacağı DIGITALZONE’un bu sene dördüncüsü düzenlenecek olup, 21-22 Ekim tarihlerinde Radisson Blu Hotel, Şişli’ de gerçekleşecek. Türkiye’de kendine önemli bir yer edinen ve ZEO tarafından yılda yalnızca bir kez düzenlenen etkinlik Dijital anlamda bir kez daha çığır açmaya hazırlanıyor. Organizasyonun amacı ise SEO’nun tanınırlığını ve insanların doğru bilgiyle olan etkileşimini arttırmak.
SEO alanında uzman konuşmacıların katılacağı konferanslar eşliğinde katılımcılar uluslararası SEO deneyimi yaşayacak ve uzmanlarla tanışma, sohbet etme, kendi network ağlarını kurma fırsatı yakalayacak. Konuşmacı katılımı, konuşmacılarla sınırlı kalmayacak olup sektöründe önde gelen birçok şirketin üst düzey dijital pazarlama uzmanları da etkinlikte bulunacak ve katılımcıların uluslararası konuşmacılarla tanışma ve deneyimlerinden faydalanma fırsatı olacak. Hem bireysel hem de şirket dijital pazarlama vizyonuna yeni bir yön verecek olan konferanslar iki gün sürecek olup, etkinlik planı netleşmiş ve konuşmacı konuları medyada paylaşılmıştır.
1. Gün Etkinlik Planı:
- Judith Lewis, Huffington Post – Anahtar Kelime & Pazar Araştırmasında Yalnızca Uzmanların Bildiği Teknikler
- Yiğit Konur, ZEO – Dijital Pazarlama Yatırımlarınızı Dashboard’lar Aracılığıyla Kolayca Ölçümleme Yolları
- Rand Fishkin, MOZ – 2016 Yılında Pazarlama Uzmanları Google’a Nasıl Uyum Sağlamalı?
- Wil Reynolds, SEER Interactive – Müşterinize, Yöneticinize ve Google’a Hitap Eden Bir SEO Altyapısı Oluşturmak
- Gary Illyes, Google – Googler’ın Gözünden: Makine Öğrenme ve Google Arama’nın Geleceği
- Brian Dean, Backlinko – Google’ın Yeni Sıralama Faktörlerini Anlamak & Doğru Optimizasyonu Kurgulamak
- Cosmin Negrescu, SEO Monitor – Anahtar Kelimelerden Konu Başlıklarına Semantik Bir Yapı Oluşturmak
- Tom Anthony, Distilled – Distilled’daki A/B Testlerinden Neler Öğrendik & Neleri İyileştirmeliyiz
2. Gün Etkinlik Planı
- İlyas Teker, Uluslararası SEO Danışmanı – Yapabileceğiniz En Kötü 50 SEO Hatası & Çözümleri
- Serbay Arda Ayzit, SEM – Bir Freelancer ya da Ajans ile Anlaştınız, Peki ya Şimdi? SEO Stratejilerinizi Ölçümlemek
- Andre Alpar, Performics – Sistematik Tarama & Crawl Analizi: Arama Motoru Örümceklerini & Algoritmalarını Yönetin
- Mehmet Aktuğ, ZEO – Google’ın Güncellemelerinden Etkilenmeyen Link İnşası Stratejileri Oluşturmak
- Alexandra Tachalova, DigitalOlympus.net – Growth-hacking 2.0: Kanıtlanmış Stratejilerle Gelirinizi Artırın
- Okan Kortan, Hepsiburada.com – Büyük Ölçekli E-ticaret Projelerinde SEO Çalışmalarını Kurgulamak
- Uğur Eskici, N11.COM – Startup’tan E-ticaret Devi Olmak: SEO Altyapısı Oluştururken Google’ı Doğru Yorumlamak
#DoğuAvrupa, #DijitalPazarlamaKonferansı, #İstanbul, #Digitalzone16, #Türkiye, #SEO, #ZEO, #ÖnemliBirAdım, #manşet
Son Yorumlar