E-dönüşümün bütün bileşenlerini tek elden sunan TÜRKKEP, e-dönüşümü yeni hizmetlerle desteklemeye devam ediyor. Ülkemizde ilk defa yasal geçerli ve güvenli e-saklama hizmetini müşterilerine sunan TÜRKKEP, katma değerli hizmetleriyle ön plana çıkıyor. TÜRKKEP tarafından hayata geçirilen e-saklama hizmeti sayesinde; e-fatura, e-defter, KEP iletileri ve saklanması gereken tüm belgeler, elektronik ortamda silinme ve değiştirilme riski olmadan kolaylıkla yasal geçerli ve güvenli olarak saklanabiliyor. TÜRKKEP e-saklama hizmetini, mevzuata ve uluslararası standartlara uyumlu olarak iki ayrı veri merkezinde yüksek teknolojiye sahip, yedekli sistemlerinde, istenen kapasitelerde ve sürede saklama yapılabilecek şekilde sağlıyor.
Kurumların ve bireylerin tüm verilerini güvenli bir şekilde saklayabilmeleri ve istenildiğinde yasal geçerli olarak sunulabilmeleri, dijital dönüşüm sürecindeki gereksinimlerin başında geliyor. E-saklama hizmeti sayesinde Kayıtlı Elektronik Posta (KEP), e-fatura, e-defter ve diğer tüm elektronik belgeler, ilgili mevzuata göre yasal geçerli ve güvenli olarak saklanabiliyor. Hizmet ve çözümleriyle kurumların, bireylerin hayatını kolaylaştıran TÜRKKEP, tüm verilerin saklanabilmesi ve ibraz edilebilmesini mümkün kılan e-saklama hizmetiyle, katma değerli servisler sunmaya devam ediyor. Saklanan verilere 7/24 erişilebiliyor ve istenildiği an görüntülenebiliyor.
Tüm veriler elektronik ortamda, yasal geçerli ve güvenli şekilde saklanıyor
Güven kurumu TÜRKKEP, yasal geçerli ve güvenli e-saklama hizmetini; Türk Ticaret Kanunu (TTK) kapsamındaki KEP düzenlemelerine göre aldığı yetkiyle sunuyor. Aynı zamanda Vergi Usul Kanunu (VUK) kapsamında GİB (Gelir İdaresi Başkanlığı) tarafından yapılan e-fatura ve e-defter düzenlemeleri çerçevesinde aldığı “Saklamacı Kuruluş” yetkisiyle tüm belgeleri saklayabiliyor. Elektronik ortamda yasal geçerli ve güvenli şekilde belgeleri saklayıp, erişimi mümkün kılan TÜRKKEP, ihtiyaca göre istenilen süre zarfında her türlü dokümanın saklanmasını sağlıyor. Tüm verilerin kaybolma ve değiştirilme riskini ortadan kaldıran e-saklama hizmeti, istenilen süreler içerisinde saklamaya olanak sunuyor. İstanbul ve Ankara’da bulunan iki ayrı veri merkezi ile müşterilerine e-saklama hizmeti sunan TÜRKKEP, 7×24 verilere erişime imkân tanıyor. E-saklama servisinden, ihtiyaca özel olarak belirlenen depolama alan boyutu ve saklama süresine göre hizmet alınabiliyor. E-saklama hizmeti ile kurumsal ve bireysel müşterilerin fiziksel arşiv ihtiyaçlarını ortadan kaldıran TÜRKKEP, ilave yatırım yapılmadan istenilen tüm verilerin saklanmasını sağlıyor.
Verilerinize istediğiniz zaman, dilediğiniz yerden erişin
E-saklama hizmetine iOS, Android gibi farklı işletim sistemlerinden kolaylıkla erişilebildiğini ve değerli belgelerin hızlı şekilde yönetilebildiğini belirten TÜRKKEP Genel Müdürü Yüksel Samast, “Kurumların ve işletmelerin büyük bölümü, bilgilerini ve dokümanlarını kendi bilgisayarlarında işletip saklıyor. Kurumların en önemli değerlerini oluşturan dokümanların güvenli ortamlarda saklanması ve yedeklenmesi, yaşanan güvenlik sorunları da göz önünde tutulduğunda kritik öneme sahip. Donanımsal sorunlar, kullanıcı hataları, zararlı programlar, sahtekârlık bazlı müdahaleler, yangın, su baskını gibi dış etkenlerden dolayı veri kayıpları yaşanabiliyor. Verilerin kaybedilmesi, iş süreçlerini olumsuz ve doğrudan etkilediği için saklama çözümlerinin kullanılması önemli avantajlar sağlıyor. Kurumlar, kuruluşlar ve işletmeler, e-dönüşüm uygulamalarının en yeni ürünü olan e-saklama hizmetimiz sayesinde, bu kayıpların önüne geçiyor. TÜRKKEP olarak, e-saklama hizmet yetkimiz kapsamında, uluslararası standartlara uyumlu iki ayrı veri merkezinde yedekli olarak, istenilen kapasite ve sürede, en yüksek güvenlik standartlarında saklama hizmeti veriyoruz.” dedi.
Veriler en yüksek güvenlik standartlarında saklanıyor
TÜRKKEP e-saklama hizmetiyle, kurumsal müşterilerin kullandıkları CRM, ERP, finans, muhasebe gibi kurumsal yazılımlarla entegrasyon sağlayarak, tüm verileri güvenli olarak saklayabiliyor. Portal üzerinden veya Web servis entegrasyonu ile kullanımı kolay olan e-saklama hizmeti ile elektronik belge ve dokümanları güvenlik rolleri ve kurum içi yetkilendirme belirleyerek yönetebilmek mümkün. Kullanıcılar için yönetim paneli üzerinden yetkilendirme yaparak, istenilen kullanıcıların hangi elektronik belge ve dokümanlara ulaşabileceğinin kurgulanabildiği e-saklama hizmeti sayesinde iş süreçleri daha hızlı hale geliyor. Vergi Kimlik Numarası (VKN) üzerinden açılan kullanıcı tanımlamaları sayesinde birden fazla farklı VKN numarası olan şirketler, sakladıkları verileri tek bir platform üzerinden kategorize edebiliyor.
#EDönüşüm #ESaklama #saklama #dönüşüm #TÜRKKEP #manset
Son Yorumlar