Intel’in büyük ses getiren, “Eski bilgisayarın seni değiştirmeden, sen bilgisayarını değiştir” sloganıyla kullanıcıları bilgisayarlarını değiştirmeye davet ettiği ‘Fantastik Değişim’ adlı pazarlama iletişimi kampanyası Effie ödülüne layık görüldü
Intel Türkiye tarafından eski bilgisayarların son teknoloji ürünlerle yenilenmesi bilincini oluşturmak amacıyla hazırlanan ve Türkiye’nin önde gelen teknoloji perakendecilerinin ve üreticilerin destek verdiği ‘Fantastik Değişim’ kampanyası, reklam ve pazarlama iletişimi dünyasının en prestijli ödüllerinden Effie’ye layık görüldü. 46 yıllık tarihiyle tüm dünyada iletişim çevrelerinde büyük ilgiyle takip edilen Effie, pazarlama odaklı olarak markanın değerini ve ticari performansını artıran başarılı reklam ve pazarlama iletişimi kampanyalarını ödüllendiriyor. 40 ülkede yapılan ve etkili reklam yönetimi için önemli bir referans niteliğinde olan Effie Ödülleri, Türkiye’de 2005 yılından beri düzenleniyor.
Yarışmada bu yıl Intel, Telekomünikasyon ve Bilgi Teknolojileri kategorisinde yarışan 18 yarışmacıyı geride bırakarak “Gümüş Effie” ödülünü almaya hak kazandı. Intel Türkiye’nin pazarlama iletişimi kampanyası “Fantastik Değişim”, özellikle gençlerin dikkatini çekmek için kısa metraj film kurgusunda hazırlanmıştı. Çekimleri 3 ayda tamamlanan, eski bilgisayarları yüzünden istenmeyen yeteneklere sahip olan 4 karakterin fantastik hikayelerinin farklı bir bakış açısı ve esprili bir dille anlatıldığı reklam filmlerinin yönetmenliğini, dünyanın en iyi reklam yönetmenleri arasında gösterilen, ödüllü yönetmen Sebastien Grousset yaptı. Effie ödüllü pazarlama iletişimi kampanyası ayrıca gazete ilanları, mağaza içi aktiviteler, sosyal ve dijital medya ile de desteklendi.
Son Yorumlar