Dijital dönüşümün lideri eLogo çözüm ortaklarına rehberlik etmeyi sürdürüyor
Türkiye’nin dijital dönüşüm çözüm ortağı eLogo Genel Müdürü Başak Kural, düzenlenen basın buluşmasında eLogo’nun 2018 yılı değerlendirmesi ve gelecek planları hakkında bilgiler verdi. Başak Kural yaklaşık 20 bin müşterisi ve yüzde 25’lik pazar payı ile eLogo’nun sektöre yön verdiğini belirtti…
Türkiye’nin en çok tercih edilen dijital dönüşüm çözüm ortağı eLogo, geniş ürün portföyü ile e-dönüşüm sürecini yakından izliyor ve şirketlerin dijital dönüşümüne rehberlik ediyor. Özel entegratörler arasında pazar lideri olan eLogo, uçtan uca sunduğu terzi işi çözümlerle her sektörden, tüm ölçeklerdeki işletmelere hizmet veriyor.
Gerçekleştirilen basın buluşmasında önemli konulara değinen Kural, özel entegratörlük ve dijital dönüşüm pazarı değerlendirmesinde, Türkiye’nin dijital dönüşüm anlamında önemli adımlar attığına vurgu yaptı. Kural, e-dönüşümün Türkiye’nin mali disiplinine yön verdiğini, geleceğe yönelik olarak ülkemizin mali yapısına daha hızlı, doğru ve gerçekçi yön vermek için altyapı oluşturduğunu söylüyor: “Bu noktada Gelir İdaresi Başkanlığı’ndaki yeni gelişmeler hakkında iş ortaklarını anında güncellemek şart. Buna göre sistemlerini uygun hale getirmeleri gerekiyor. Bunu sadece entegratörün tek başına yapması yeterli olmuyor, müşteriyle karşılıklı bir şekilde yapılması önem taşıyor. Biz de sahada müşteriyi dinliyor, fokus gruplar düzenliyor ve iş modelimizi buna göre geliştiriyoruz. Bu yaklaşımımızla sektörün lideri olarak, en yakın rakibimizden iki kat fazla müşteriye hizmet veriyoruz.”
Finansal e-dönüşüm ürünleri sunuyoruz…
Başak Kural, “eLogo olarak Gelir İdaresi Başkanlığı’ndan (GİB) onaylı e-Fatura, e-Arşiv Fatura, e-Defter, e-İrsaliye, e-Fatura Saklama, e-Arşiv Fatura Saklama, e-Defter Saklama ve ÖKC Mali Rapor Bildirim (Z raporu) hizmetleri çevresinde konumlandırdığı finansal e-dönüşüm ürünlerini sunuyoruz. Ayrıca müşterilerimizin hayatlarını kolaylaştıran ve verimlilik artışı sağlayan tahsilat ürünü Logopay, e-mutabakat, e-ekstre ve banka bağlantıları gibi katma değerli ürün portföyüne sahibiz. eLogo olarak Logo ERP kullanan müşterilerle beraber aynı zamanda Logo dışında farklı ERP çözümleri kullanan işletmelere de hizmet veriyoruz, bu segmentte de son 1 yıl içerisinde yaklaşık 5 kat büyüme sağladık. Bu seneyi yüzde 150 büyümeyle kapatmayı hedefliyoruz. Önümüzdeki sene daha yüksek bir büyüme hedefimiz olacak. Bu konudaki liderliğimiz, Bilişim 500 tarafından da 2017 yılının en iyi özel entegratörü olarak tescillendi” şeklinde bilgi verdi.
İş Sağlığı ve Güvenliği Süreçleri web tabanlı platformdan yönetilebiliyor…
eLogo’nun müşteri odaklı bir firma olarak işletmelerden gelen talepleri dinleyip, buna paralel ürün geliştirdiğini söyleyen Kural, “Sürdürmekte olduğumuz Gelir İdaresi Başkanlığı tarafındaki entegratörlük hizmetimiz ile beraber müşterilerimizin uymakla mükellef olduğu farklı bakanlıklar tarafından yayımlanmış regülasyonlar dahilinde de entegratörlük hizmeti veriyoruz. Örneğin; İş Sağlığı ve Güvenliği alanında geliştirdiğimiz ürün ve entegratörlük yapımızla kullanıcılar, Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı ile Sağlık Bakanlığı’nın istediği verileri sisteme girebiliyor ve bakanlığa gönderilebiliyorlar. Bu yazılım ile iş güvenliği ve iş sağlığı (revir ve e-reçete işlemleri) ile ilgili mevcutta yürütülen tüm işlemler dijital ortamda web tabanlı bir platformda yönetilebiliyor” dedi.
Lokasyon bazlı iletişim için: Locus
Zorunlu e-Dönüşüm ürünlerinin yanı sıra müşterilerinin dijital dönüşümde her fonksiyon için (pazarlama, müşteri deneyimi vb.) ihtiyaç duyabileceği katma değerli ürünler sunduklarını belirten Kural, yeni ürünler hakkında şöyle bilgi verdi: “Perakende sektörü dijital dönüşüme hızlı bir şekilde uyum sağlıyor. Biz de perakende iş ortaklarımızın iş modellerine değer katmak için Locus ürünümüzü geliştirdik. Lokasyon ve fokus kelimelerinden ilham alarak hizmete aldığımız Locus; mikro lokasyon bazlı iletişim platformu. Bu teknoloji ile firmalar 50 metreye kadar müşterilerin nerede olduklarını anlayarak anlık iletişim yapabiliyor. Bu sayede müşteri trafiklerini artırabiliyor, ürün ve kampanya tanıtımları yapabiliyor, müşterilerin ilgi gösterdiği alanları tespit edebiliyor. Aynı zamanda müşteri davranışları analiz edilebiliyor, en çok vakit geçirilen, ilgi gösterilen alanlar (reyon, stantlar) tespit ediliyor, böylelikle segment bazlı kampanyalar düzenlenebiliyor. Bir diğer katma değerli ürünümüz ise Chatbot. Chatbot, firmaların müşterileri ile anlık mesajlaşmasını sağlayan online bir platform. Chatbot ile tüm müşterimize gerçek zamanlı hizmet verebiliyoruz.”
#eLogo, #Dijital Dönüşüm
Son Yorumlar