Son tüketiciye yönelik çalışan şirketlere bulut pazarlama yazılımları sağlayan dünyanın önde gelen markalarından Avusturya merkezli Emarsys’ten, müşterileriyle kişiselleştirilmiş, uzun ömürlü ilişkiler kurmak isteyen perakende markaları ve e-ticaret şirketleri için geliştirdiği yeni B2C Pazarlama Bulutu platformunu (B2C Marketing Cloud) piyasaya sundu. B2C Pazarlama Bulutu; şirketlerin, kendilerinden bir kez alışveriş yapan tüketicileri sürekli müşterisi haline getirmesini sağlıyor, markaların kaybettiği müşterilerden kaynaklanan gelir kayıplarını geri kazanmasına yardımcı oluyor. Platformu kullanan markalar, artık, müşterilerinin kim olduğu, hangi içeriklerle ilgilendiği ve müşterileriyle hangi kanal ve/veya cihaz üzerinden iletişim kurması gerektiği gibi konularda çözüm üretebiliyor.
B2C Pazarlama Bulutu; yüksek performanslı, çok kanallı pazarlama otomasyonu sayesinde, müşteri bağlılığını ve gelirleri arttıran, marka sadakatini teşvik eden sofistike eklenti teknolojilerini tek bir esnek çözümde bir araya getiriyor. Emarsys’in yeni e-ticaret bulutu; öngörme, kişiselleştirme, analitik ve çok kanallı otomasyon özelliklerini bir araya getirerek, gelirleri arttırmaya yönelik uzun ömürlü müşteri ilişkileri geliştirilmesini sağlıyor.
B2C Pazarlama Bulutu, şirketlere 5 alanda somut çözüm üretme fırsatı sağlıyor
Emarsys, son tüketiciye yönelik çalışan şirketler için dönüşüm oranlarını, yaşam boyu müşteri değerini ve finansal sonuçları yükselten, tekrar alışverişleri teşvik eden entegre teknolojiler geliştirmeyi uzun zamandır sürdürüyor. Emarsys’in yeni ürünü, şirketlere 5 alanda somut çözüm üretme fırsatı sağlıyor:
Veri toplama: Müşterinin çeşitli cihaz ve kanallarda bir markayla ilgili girdiği tüm etkileşimleri kullanarak gerçek zamanlı veri topluyor.
Birleştirilmiş profil oluşturma: Davranış kalıplarını temel alarak her müşteri için tek bir profil yaratıyor.
Müşteriler hakkında bilgi sahibi olma: Platform; büyük veri, makine öğrenmesi, skorlama ve istatistiksel modellemeye dayalı görsel bilgilere erişerek, her müşteriyi anlıyor, onlardan sağlanacak uzun vadeli gelirleri nasıl arttıracağıyla ilgili çözüm üretiyor.
Kampanya otomatizasyonu: Müşterilerin dijital ortamda girdiği etkileşimlere göre ilgili ürün önerilerini oluşturarak, markaların çok aşamalı ve çok kanallı kampanyalar yaratmasını sağlıyor.
Müşterilere oldukları yerde ulaşma: Mobil, sosyal, web, uygulamalar ve e-posta kanalları üzerinden müşteriler neredeyse onlara orada ulaşıyor ve müşterinin bağlılığını optimize edecek şekilde çalışıyor.
Emarsys Eş Kurucusu ve CEO’su Hartman: “B2C Pazarlama Bulutu, Emarsys’in Avrupa ve Asya-Pasifik bölgelerindeki 15 yıllık birikiminin bir sonucu…”
Yeni platformla ilgili konuşan Emarsys Eş Kurucusu ve CEO’su Hagai Hartman, “B2C Pazarlama Bulutu, Avrupa ve Asya-Pasifik bölgelerinde tüketici davranışları, e-ticaretin zorlukları ve fırsatları konusunda 15 yıllık çalışma ve deneyimlerimizin bir ürünü. Şimdi tüm bu birikimi ABD pazarına taşımaktan heyecan duyuyoruz.” dedi. Hartman sözlerine şunları ekledi: “Büyük pazarlama ekiplerine veya bilişim teknolojilerine ihtiyaç duymadan her ölçekte kişiselleştirilmiş müşteri bağlılığı yaratma yeteneği, B2C Pazarlama Bulutu platformumuzu diğer uygulamalardan ayırıyor. Markayla nerede ve ne zaman etkileşim kurarsa kursun her müşteriye ayrı birer değerli birey olarak davranmayı sağlayan ve mümkün olan en iyi müşteri deneyimini yaşatan ürünümüzü geliştirmeyi ve optimize etmeyi sürdüreceğiz.”.
Emarsys’in yeni çözümü ‘Discovery’
Emarsys’in yeni çözümü Discovery ise, bir web sitesinin üst katmanı olarak ziyaretçilerin tek tıkla, benzersiz bir şekilde özelleştirilmiş ürün yelpazelerini keşfetmesine olanak veriyor. Webde çığır açan bu dolaşma deneyimiyle, markaların web sitelerinin, mobil teknolojilere hazır olmasa da masaüstü, mobil, Android ve iOS cihazlara uyum sağlamasına olanak veriyor. Yapılan Beta testlerde, Discovery kullanan bir e-ticaret sitesini ziyaret eden müşterilerin yaptığı toplam alışveriş harcamalarının dört kat arttığı belirlendi. Tam entegre bir platform olan B2C Pazarlama Bulutu’nun her bileşeni, birbiriyle ve diğer teknolojilerle sıra dışı bir şekilde iletişim kuruyor. Sunulan özelliklerden bazıları şöyle sıralanabilir: Tek giriş, ilişkilendirilmiş API’ler, müşteri bağlılığını en üst seviyeye getirmek için özelleştirilmiş işlemsel ve toplu programlar, çok dallı ayrı testler yapma esnekliği ve markanın B2C Pazarlama Bulutu uygulamalarını tek ekranda görmesine imkânı veren yönetim konsolu…
Son Yorumlar