Ürün gamına Epson geniş format yazıcıları da ekleyen ve Nisan ayında yaptığı lansmanla pazardaki iddiasını ortaya koyan Lidya Grup, Kasım ayında piyasaya sunduğu yeni seri ile dikkatleri üzerine topladı.
Türkiye’de ilk defa kullanıcı ile buluşacak olan Epson SureColor Serisi, hız, devamlılık, kullanım kolaylığı ve baskı kalitesinin yanı sıra, dış mekanda hiç bir koruma önlemi alınmaksızın 3 yıl kalıcılığını koruyabilen, doğa dostu ve nikel içermeyen, UltraChrome GS2 mürekkebi ile açık hava reklamcılığında yeni bir dönemi işaret ediyor.
Epson, %28’lik pazar payıyla Avrupa’da lider, sıra Türkiye’de
Yeni çıkan Epson SureColor Serisi’ne kadar dış mekan pazarında dar bir ürün gamıyla ile yer aldıklarına dikkat çeken Epson Türkiye ProGrafik Kanal Müdürü Çağdaş Sevgen, “Dış mekan pazarında dar bir ürün gamına sahip olmamıza rağmen Infosource Raporları’na göre ilk 6 ayda geçen yılın aynı dönemine göre %100 bir büyüme gerçekleştirerek %10 pazar payına sahip olduk. Yeni çıkan SureColor serisi ile açık hava reklamcılığı bundan böyle en önemli pazarlarımızdan bir tanesi haline geliyor” dedi.
Türkiye’ye için çok yeni bir seri olduğuna vurgu yapan ve Avrupa verilerinin dikkate alınması gerektiğine değinen Sevgen, “Epson, Infosource Raporuna göre geçen yıl %10’luk pazar payı ile Avrupa genelinde 4. sırada iken 4 ay önce çıkan yeni SureColor Serisi’nin satılmaya başlamasından sonra pazarda %27.8’lik pay ile lider konuma çıkmış durumdayız. Bu güçlü seri ile Türkiye’de de Avrupa başarısını yakalayacağımızdan hiç şüphemiz yok” dedi.
Türkiye operasyonunda da yeni yatırımlar yapmaya devam ettiklerini belirten Sevgen, “Geçtiğimiz Nisan ayında Lidya Grup ile çalışmaya başladık. Beraber önemli bir büyüme rakamına imza attık. Bu stratejimiz bu yıl da devam edecek” dedi.
Lidya Grup, Epson ürün gamında %25’lik büyüme hedefliyor
“2013 yılında Epson’un pazara sunacağı yeni seri cihazlar ile solvent pazarındaki etkili var olma kararlılığı, Cad ve iç&dış mekan baskı pazarında Lidya Grup’un hedeflerini de doğal olarak büyütmektedir” diyen Lidya Grup Danışmanı Rıza Başoğlu, “Türkiye’de geniş format pazarının son iki yılda ortalama %20 büyüdüğü düşünülürse 2013 yılında Lidya Grup olarak, Epson ürünlerinde büyüme hedefimiz %25 olarak öngörülmektedir” dedi.
Lidya Grup’un güçlü dağıtım ağı, satış sonrası hizmetlerdeki bölgesel etkinliği ve dinamik yapısının pazarda fark oluşturmakve çalıştığı markalara değer kattığına değinen Başoğlu, büyümenin arkasında yatan değerleri “Lidya Grup olarak “temsil edenin, temsil edilenden daha çok çalışması gerektiğine “ inanıyoruz. Bu yaklaşım, temsilciliğini aldığımız her ürün grubu için büyük bir ivme sebebidir” diyerek açıkladı.
Epson SureColor Serisi
• SC306100 : 4 renkli , üretkenliğe yönelik, kolay kullanıma sahip ve bakım masrafı çok düşük bir model.
• SC506100: 5×2 renkli, yüksek üretkenliğe sahip saatte 50 mt2 den daha hızlı baskı yapabiliyor ve sabit beyaz mürekkep ile farklı çözümler sunabiliyor.
• SC706100: 10 renkli, içerdiği beyaz ve metalik gümüş mürekkeplerle gerek koyu gerekse de şeffaf malzemelere, sanatsal baskı yapabilen, yüksek performanslı bir model.
Bakım masrafı düşük, beyaz ve metalik gümüş baskı yapabilen yeni modelleri ile Epson pazarda yeni bir dönem başlatıyor. Ayrıca gece baskı yapmaya uygun bu seri sayesinde günlük iş akışını değiştirmeden gece ofisten çıkarken baskılarınıza başlayabilir ve sabah ofisinize geldiğinizde hepsini hazır bulabilirsiniz. Epson’ın en çok önem verdiği konulardan bir diğeri ise kullanıcılarını bakım ve parça değişimi gibi zorunluluklardan kurtarması oldu. Bunu sağlayabilmek için sektördeki en güvenilir mürekkeplerden biri olan Epson UltraChrome GS2 mürekkebini üretti ve bu sayede kullanıcıların bakım maliyetlerini en düşük seviyeye çekmeyi başardı.
Son Yorumlar