GfK’nın The Brandage Dergisi için Türkiye genelinde yaptığı araştırmaya göre, GittiGidiyor sosyal medyanın en büyük platformu Facebook’ta ilk üçe giren markalar içerisinde tek e-ticaret sitesi oldu.
Araştırma şirketi GfK’nın The Brandage Dergisi için yaptığı “Dijital Dünyanın Markaları Araştırması”nda; Türkiye’nin 7 coğrafi bölgesini temsilen seçilmiş, 15 ilin kentsel kesimlerinde yaşayan, internet kullanan 15-65 yaş arası, ABC1C2DE SES grubunda 1.036 kişi ile yüz yüze görüşüldü.
Katılımcılara dijital dünyanın bireylerine, her bir sosyal medya platformunu ayrı ayrı düşünmeleri ve her bir sosyal medya kanalında hem görünürlük hem de çalışmaları ile en başarılı buldukları markalar soruldu. Verilen yanıtlarda GittiGidiyor, sosyal medyanın en büyük platformu Facebook’un en başarılı ilk üç markasından biri olarak gösterilirken Instagram’da ise en başarılı olan beş markanın içindeki üç e-ticaret sitesinden biri seçildi.
Konuyla ilgili açıklama yapan GittiGidiyor Pazarlama Direktörü Feyza Dereli Fedar, “Sosyal medya, genç, orta yaşlı, farklı hedef kitlelere konuşabileceğiniz hızla gelişen, kendi trendleriyle evrilen platformları içinde barındırıyor. Günün her saati aktif olan e-ticaret platformlarının mevcut ve potansiyel müşterileriyle doğrudan iletişim kurmak için sosyal medya kanallarına uygun iletişim stratejileri geliştirmesi dijital dünyanın gerekliliklerinden biri olarak görülüyor. GittiGidiyor olarak sosyal medyanın her alanında, farklı kategori ve hedef kitlelere uygun içerik tiplerimizle farklılaşma yoluna gidiyoruz. Bu mecraların trendlerine uygun aksiyonlar alıyoruz. Markaların sosyal medyadaki başarısının sadece takip sayısı ile değil onlarla kurmuş oldukları etkileşimle doğru orantılı olduğunun bilinciyle hareket ediyoruz. GfK’nın araştırmasından çıkan sonucu, sosyal medya tarafındaki stratejilerimizin ve aldığımız aksiyonların bir yansıması olması açısından oldukça önemli buluyorum. 2017’de bu alanda da öncü ve ses getirecek projelere imza atmak istiyoruz. Sosyal medya bizim için şu ana kadar olduğu gibi gelecekte de en önemli iletişim ve etkileşim kanallarımızdan biri olmaya devam edecek.” dedi.
#GfK, #TheBrandageDergisi, #GittiGidiyor, #sosyalmedya, #Facebook, #eticaretsitesi, #sonhaber
Son Yorumlar