Empatel ile Jolly Tur arasında gerçekleştirilen proje ile ilgili bilgi almak üzere Jolly Tur’un Harbiye’deki genel merkezinde bir araya geldiğimiz Empatel Genel Müdürü Murat Akkaya ve Jolly Tur’dan İT Direktörü Vahit Çakmak, Erdem Küçükıslıkçı ve Metin Erduran projenin detaylarını aktardılar. Röportajda Empatel Genel Müdürü Murat Akkaya, bugüne kadar çok önemli projelere imza attıklarını ve bunun son örneğinin de Turizm sektörünün öncü firmalarından olan Jolly Tur ile gerçekleştirdikleri proje olduğunu söyledi. Akkaya bu projede Jolly Tur’a İP Telefon, Çağrı Merkezi, Yazılım ve Data Projeleri kapsamında uçtan uca çözüm sunduklarını belirtti…
Empatel’i tanıyabilir miyiz?
Empatel, İP Temelli Tümleşik iletişim Çözümleri, Çağrı Merkezi Çözümleri, Yerel Alan ve Geniş Alan Şebeke Altyapı Çözümleri ve iş Süreçleri Entegrasyonu ile Anahtar Teslim projeler üretmektedir. Avaya’nın Türkiye’deki Platinum Partneri konumundayız. 2008 senesinde k kişi ile kurulmuş olan firmamız şu anda 32 kişi ile hizmet vermektedir. 2013 yılında 50 kişilik kadroya ulaşmayı hedefliyoruz. Ciddi projelerimiz kapsamında personel sayımızı artırmaya devam edeceğiz. Tüm arkadaşlarımız üniversite mezunu ve yabancı dil eğitimi olan kişiler. Projelerimizden bahsedecek olursak en büyük projelerimizden bir tanesi Türk Telekom projesidir. Türk Telekom projemize 1100 agent ile başladık. Üçüncü senemiz sonunda 5500 agent’te ulaşmış bulunuyoruz. Bunun yanında turizm, inşaat, fast food gibi birçok sektöre ait projelerimiz bulunuyor. Bu kapsamda Empatel’in büyük şansının olduğunu düşünüyorum. Çünkü bu güne kadaryaptığımız tüm işlerimizde referanslarımız gerçekten çok iyi. Türkiye’nin bilinen firmaları ile çalışmalar gerçekleştiriyoruz. Çağrı merkezlerinden bahsedecek olursak, k senede 10.000 seatin üzerinde müşteriye ulaştık. Bunun 5500 agent’i Türk Telekom, gen kalanları da turizm, inşaat, gıda, sağlık ve enerji sektörü gibi birçok alanda dağılmış durumda. Son olarak sağlık bakanlığının MHRS dediğimiz(Merkezı Hastane Randevu Sistemi) 1100 agent’lik bir cali center işini aldık. 5u an bunun çalışmalarını yapıyoruz. Daha çok çağrı merkezine yönelik hizmetlerimiz ile ön planda olduğumuzu söyleyebiliriz. Bizim dışımızda tamamen Avaya’ya ait olan bir araştırmaya göre, dünya genelinde yüzde 98 müşteri memnuniyetini sağlayan bir firmayız. Bizim için müşteri memnuniyeti her zaman ön plandadır. Kendimizi daima onların yerine koyup çalışmalarımızı gerçekleştiriyoruz. Bilişim şirketleri arasında ilk 500’ün içine girdik. Telekom tarafında 5. Firma olduk. Cirosal olarak da 24-9’uncu firmayız. Bu seneki hedefimiz ilk 100 içerisinde yer almak ve 2013’de de bu rakamı ilk 50’ye getirmek istiyoruz.
Sizi sektördeki diğer şirketlerden ayıran özellikleriniz nelerdir?
Empatel olarak genç ve gelişime açık bir şirketiz. Arkadaşlarımız misyonları çerçevesinde müşteriye odaklı çalışıyorlar. Kendi içimizde uygulama geliştirme dediğimiz yazılım ekibimiz bulunuyor. Bizim için Ar-Ge çok önemli bir konudur. Kurum olarak her zaman verdiğimiz sözün arkasındayızdır. Altına imza attığımız tüm işleri tam bir müşteri memnuniyetiyle yerine getiririz. Bizim başarımızın en önemli nedeni takım çalışması içerisinde bulunmamızdır.
Jolly Tur’la olan projenizden biraz bahseder misiniz? Sizin için bu projenin özelliği nedir?
Jolly Tur’un müşterimiz olmasından çok mutlu olduğumuzu belirtmek isterim. Jolly Tur ile çalışmaya başlayacak olmamız ilk başta ekibimizde de büyük heyecan doğurmuştu. Çünkü Jolly Tur’un sektöründe lider firmalardan biri olması nedeniyle referanslarımıza katmak bizim için çok önemliydi. Bazen konu paranın da ötesinde oluyor. Bu durum da böyle bir şeydi. Arkadaşlarımız aldıkları eğitimleri burada uygulayabilecekleri için ayrı bir özenle baktılar projeye. 7 lokasyona ait bir firma ile çalışmak yani dağınık biryapıda sistem kurmak bizim için de tecrübe oldu. Bu projemizi Turkcellve Superonline ile işbirliği içerisinde gerçekleştirdik. Bu proje kapsamında İP Telefon, Çağrı Merkezi, Yazılım ve data projeleri kapsamında uçtan uca çözüm sunuyoruz. Bundan sonrasında sistem stabil çalışmaya başladıktan sonra bu proje kapsamında daha fazla gelişim nasıl yapabiliriz noktasında çalışmalarda bulunacağız. Bu projede bizi başarıya götüren unsurlardan birtanesinin de bizim duyduğumuz heyecanın fazlasını Jolly Tur İT ekibinin de yaşamasıydı. Jolly Tur’a bu projede bize güvendikleri için teşekkür ederiz.
Empatel yapacağı yatırımları daha çok insan odaklı şekilde gerçekleştiriyor. Yapılacak yeni yatırımlarımız kapsamında kaliteli eleman sayımızı artırmayı hedefliyoruz. 2013 yılı hedeflerimiz yine çağrı merkezi tarafında yatırım yapmak ve sektörün en iyisi olmaktır. 5u anda Avaya’nın Platinum Partneri konumundayız. Amacımız çalışmalarımızı bu kapsamda devam ettirmek. Sektöründe öncü yeni firmalarla da yeni çalışmalar ışığında referanslarımızı geliştirmeyi hedefliyoruz. Empatel olarak 2013yılında bankacılık sektöründe daha fazla aktif rol alan oyuncu olmayı amaçlıyoruz.
Son Yorumlar