Analitik alanında dünya lideri olan ve Fortune 500 Listesi’ndeki ilk 100 şirketin 90’ı tarafından tercih edilen SAS, sunduğu çözümlerle hem kurumların hem de bireylerin hayatlarına değer katıyor. 2013’ü üç haneli büyüme oranıyla kapatan, 2014 sonunda rekor pazar payı öngören SAS Türkiye, 2015’te portföyüne yeni sektörler ekleyerek, kurumların ve şirketlerin karar süreçlerine ‘Analitik’ temelli yaklaşımla değer katmaya devam edecek.
Analitik yazılımlar alanında dünya lideri olan SAS, kurumların karar süreçlerine analitik yaşam döngüsünü entegre ederek onların iş sonuçlarına değer kattığı gibi hayatın her alanında karşımıza çıkan ürünlerin ve hizmetlerin en ideal şekline gelmesinde çok önemli bir yere sahip. SAS Analitik çözümleri, süpermarketlerde hangi müşterilerinin hangi ürünlere daha çok yöneldiğinin belirlenmesinden, bir kamyonun onarıma ihtiyaç duyacak hale geleceği zamanı önceden tahmin etmeye, sigortacılık alanında suistimallerin önüne geçilmesinden, okullarda öğrencilerin gelişimlerinin takip edilmesine kadar birçok uygulamayı mümkün kılıyor. Böylece hem kurumlar hem de bireyler için değer oluşturuyor.
Gartner İleri Analitik 2014 Raporu’na ve Forrester İş Zekası Platformları 2014 Raporu’na göre alanında lider konumda olan SAS, uzman ekibi tarafından geliştirilen ileri teknoloji analitik yazılımları ile kurum ve şirket yöneticilerinin karar süreçlerine yön verip, en ideal kararın, en hızlı şekilde alınmasını sağlıyor. SAS Analitik çözümleri şirketlerin geleceğe yönelik adımlarını şekillendirip, çıkabilecek fırsat ve riskleri önceden gözler önüne seriyor.
SAS Türkiye Çözüm Sunduğu Sektörlere Yenilerini Ekleyecek
Yeni yapılanmasıyla Türkiye pazarındaki büyümesine hız katan SAS Türkiye, düzenlenen basın toplantısında SAS çözümlerinin nasıl hayatın her alanına etki ettiğini vurguladı. SAS Türkiye Genel Müdürü Hakan Erdemli yaptığı konuşmada “Sunduğumuz analitik temelli çözümlerle müşterilerimizin önündeki fırsatları ya da riskleri farkedip, ona göre harekete geçmelerine yardım ediyoruz. Biz bu anlamda kurumsal müşteriyle birebir ilişki içindeyiz ve onların hayatlarını kolaylaştırmak ve iş sonuçlarına pozitif değer katmak için uğraşıyoruz. Ama elbette onlar vasıtasıyla sokaktaki insanın hayatına da bankadan kredi alırken, en sevdiği mağazadan alışveriş yaparken, en sevdiği restoranda yemek yerken, cep telefonu operatöründen tam da onun alışkanlıklarına göre bir kampanyayla indirimli paket teklifi alıp mutlu olurken veya internette gezinirken etki ediyor oluyoruz.” Tüm bunları yapmanın temelinde “Analitik” olduğunu belirten Hakan Erdemli ayrıca analitiğin giderek farkedilen önemine paralel olarak, bu alanda yetkin iş gücü gelişmesi için uğraştılarını, Türkiye’de 20’den fazla üniversite ile işbirliği yaptıklarını ve önümüzdeki dönemde üniversitelerle yapacakları yeni projeleri de açıklayacaklarını bildirdi. SAS Türkiye’nin 2014 ve 2015 beklentilerini de anlatan Erdemli, “SAS Türkiye olarak, ülkemizde telekom, bankacılık, sigorta, perakende, kamu ve enerji sektörlerinde çok önemli projelere imza atıyoruz. Geçtiğimiz yıl üç haneli rekor büyümeden sonra bu yılın ilk üç çeyreğinde de büyümemizi sürdürdük. 2014’ü SAS Türkiye tarihinin en yüksek rakamlarıyla kapatmayı öngörüyoruz. 2015’te de yeni sektörler ekleyerek, müşterilerimizin karar süreçlerine ‘Analitik’ temelli yaklaşımla değer katmaya devam edeceğiz. Çünkü biz inanıyoruz ki, kararlar dünyayı döndürür ve en doğru kararlar analitik hayat döngüsünün süreçlere dahil edilmesiyle alınır.”
SAS Türkiye Ekibi güçleniyor
SAS Türkiye ekibi, son 1 ay içinde göreve başlayan üç yeni yönetici ile gücüne güç kattı. Pazarlama Müdürü pozisyonuna getirilen Nurcan Bıçakçı Arcan, PricewaterhouseCoopers’ta iş hayatına başladıktan sonra Turkcell ve Türk Telekom Grubu’nda çeşitli kademelerde pazarlama ve iş geliştirme görevlerinde bulundu. Bilişim sektöründe pazarlama alanında 10 yılı aşkın deneyime sahip olan Arcan, Boğaziçi Üniversitesi İşletme Bölümü mezunu ve Oxford Brookes Üniversitesi’nde Executive MBA programına devam ediyor.
SAS Türkiye kıdemli müşteri yöneticisi olarak göreve başlayan Burcu Çakır, EMC Türkiye’de genel sektör müşteri yöneticiliği ve bilgi güvenliği çözümleri ürün yöneticiliğinin yanı sıra Symantec Turkiye’de de 8 yıl boyunca müşteri yöneticiliği yaptı. Işık Üniversitesi Bilgisayar Mühendisliği bölümü mezunu olan Çakır, SAS’ın finans sektörüne sunduğu lider analitik ve iş zekası ürünleriyle ilgileniyor olacak.
SAS Ankara Bölge Müdürü olarak göreve başlayan Tansel Okay, ODTÜ Bilgisayar Mühendisliği bölümünden lisans ve yüksek lisans derecelerini aldı. Sun Microsystems, Software AG, OYAK Teknoloji, SAS ve Oracle firmalarında Avrupa, Orta Doğu ve Afrika bölgelerinde farklı görevler alan Okay, bilişim sektöründe 24 yıllık deneyime sahip.
Son Yorumlar