Geçtiğimiz yıl iki milyonun üzerinde cep telefonu ve elektronik cihaza, güvence hizmet paketi sunan Cepkask A.Ş.’den yapılan açıklamaya göre, 2016 yılında siyasi istikrarla beraber pazarda büyüme yaşanacak. Bu büyümeyle birlikte hedefleri; 4 milyon cep telefonu kullanıcısına hizmet vermek.
Cep telefonlarına yönelik sunduğu güvence hizmet paketiyle, sektörde bir ilki gerçekleştiren Cepkask A.Ş Genel Müdürü Tayfun Gülgeç; 2015 yılında iki milyonun üzerindeki cep telefonunu kullanıcı hatalarına ve çalınma risklerine karşı güvence altına aldıklarını, yeni yılda da hedeflerinin 4 milyon güvence hizmet paketi sunmak olduğunu açıkladı.
10 Milyon Telefon Satıldı
2016 yılında siyasi istikrar ile beraber tüm sektörlerde bir sıçrama yaşanacağını, bu pozitif ortamın kendi sektörlerine de olumlu yansıyacağını söyleyen Tayfun Gülgeç; “Hem sosyal, hem iş hayatının vazgeçilmez parçası haline gelen akıllı telefonların ve diğer elektronik cihazların her geçen gün bir üst modeli üretiliyor. Bu teknolojilere sahip olabilmek için uzun taksitlerle binlerce lira ödeniyor. Fakat herhangi bir kullanıcı hatası sonucunda bu telefonlar hurdaya dönebiliyor. 2015 yılında yaklaşık on milyon cep telefonu satışı gerçekleştirildi. 2016 yılında bu rakamın daha da yukarıya çıkacağını ve buna paralel olarak bizim de satışlarımızın artacağını öngörüyoruz” bilgisini verdi.
“ Pire İçin Yorgan Yakmayın ! ”
Markaların müşterilere sunduğu yasal garanti kapsamının, cihazlardan kaynaklanan üretici hatalarına yönelik olduğunu belirten Tayfun Gülgeç; “Düşme, çarpma, kırılma, sıvı teması gibi kullanıcı hatalarından kaynaklanan problemleri yaptırmaya kalktığınızda 650 – TL’den başlayıp 1.200 TL’lere kadar bütçeler ödeniyor. Cepkask olarak 150 – 250 TL gibi hesaplı bir fiyata sunduğumuz güvence hizmet paketiyle elektronik cihazlarınızı olası kullanıcı hatalarına karşı güvence altına alıyoruz. Burada özellikle altını çizmek istediğim nokta; kullanıcıların öngörü sahibi olması gerektiğidir. Binlerce para ödedikleri cep telefonlarını her türlü riske karşı ekonomik fiyata güvence altına alma imkânları varken, daha sonradan olası bir kullanıcı hatası karşısında telefonlarından olma ya da telefon bedeline yakın onarım ücreti ödemek durumda kalmasınlar. Kısacası pire için yorgan yakmamak gerek ” seklinde konuştu.
Sigortadan Fazlası Bir Paket
Tayfun Gülgeç sözlerine şöyle devam etti; “ Bilindiği üzere kurum olarak müşterilerimize sadece elektronik cihaz sigortası hizmeti sunmuyoruz. Bunun yanında hizmet paketimizde müşterilerimizin hayatını kolaylaştıracak birçok hizmeti de ayrıca sunuyoruz. Bu hizmetlerimiz; çarpma, düşme, kırılma, sıvı teması, kavrulma, yüksek voltaj gibi kısmi onarım gerektiren arızaların giderilmesine ek olarak; danışmanlık, teknik destek, hukuki danışmanlık, lojistik, call center ve orjinal teknik servis gibi hizmetleri de kapsamakta olup, sigortadan daha fazlası bir hizmetler bütününü içermektedir” .
Son Yorumlar