HP ve Emirates Havayolları, Emirates’in yeni iş alanı uygulaması “Bilgiye Dayalı Uçak İçi Hizmeti”nde (KIS) temel arayüz olarak HP ElitePad 900’ü kullanılacağını duyurdu.
Emirates Havayolları’nın HP ElitePad 900 tabletlerinde kullanacağı KIS uygulaması, uçuş iletişim sistemlerinde ve müşteri ilişkileri yönetiminde yenilikçi bir çözüm olarak ön plana çıkıyor ve kişiselleştirilen müşteri hizmetleri sırasında kabin amirleriyle kabin ekibi arasındaki iletişimi daha verimli kılıyor.
Ekim ayında duyurusu yapılan HP ElitePad 900, Emirates’in KIS uygulaması için uygun bir altyapı sunuyor. İncecik yapısı, hafifliği ve zarif tasarımını iş işlevleri, işletilebilirlik özelliği ve destek hizmetleriyle dengeleyen tablet, Windows® 8 işletim sistemine sahip. Kabin ekibinin müşterilere en üst düzeyde hizmet vermesini sağlayan tablet, aynı zamanda sağlam güvenlik protokolleriyle kabin içi iletişimi de güvence altına alıyor.
Emirates Kabin Ekibinden Sorumlu Kıdemli Başkan Yardımcısı Kevin Griffiths, “Emirates olarak, müşteri deneyimini zenginleştirmek ve müşteri memnuniyetini artırmak için durmadan çalışıyoruz” dedi ve sözlerine şöyle devam etti: “HP ElitePad 900’ü seçmemizin nedeni, hafifliği ve şık tasarımıydı. Bu özellikler, çalışanlarımızın müşterilerimize en iyi kalitede hizmet vermesini sağlarken, aynı zamanda iş cihazlarının vazgeçilmez özellikleri olan sağlamlık ve güvenlik unsurlarından da ödün vermiyor.”
HP Türkiye Kişisel Sistemler ve Baskı Grubu Ülke Müdürü Ertuğ Ayık ise, “Emirates Havayolları, gelişmiş KIS hizmetlerini hayata geçirebilecekleri uygun bir iş tableti arayışındaydı. HP ElitePad, ufak, şık ve sağlam yapısıyla hem karada hem de 12 bin metre yükseklikte Emirates çalışanlarının ve müşterilerinin tüm ihtiyaçlarını karşılayan etkili bir araç oldu” dedi.
Son Yorumlar