HP’nin mobil dünya ile veri merkezlerini birleştiren yeni Uygulama Dönüşümü çözümleri geleneksel uygulamalarla mobil uygulamaları tek çatı altında yöneterek hem personel hem müşteri açısından kullanıcı deneyimini geliştiriyor.
Akıllı telefonlar ve tabletler gibi mobil cihazların kullanımı arttıkça müşteriler ile çalışanların iletişim ihtiyaçları da değişiyor. Kurumların mobil dünyada ve bulut bilişim ortamında ayakta kalmak için müşteri ve vatandaşların taleplerini hızla karşılaması gerekiyor. Bu noktada Facebook, Twitter ve LinkedIn önemli mecralar olarak ortaya çıkıyor.
HP’nin genişletilmiş Uygulama Dönüşümü çözümleri de şirket çalışanlarının müşteri ihtiyaçlarına daha hızlı cevap vermesi ve müşteri ilişkilerini geliştirmesi için tasarlandı. HP’nin yeni çözümleri CRM-Sosyal Medya entegrasyonu bağlamında mobil uygulamalarla geleneksel uygulamaları birlikte yönetmek üzere geliştirildi.
HP Türkiye Yazılım Ülke Müdürü Nil Bağdan konuyla ilgili olarak, “HP kurumsal uygulamaların en yüksek kaliteyi, iş sürekliliğini ve ölçeklenebilirliği sunmasını sağlıyor ve kullanıcı deneyimini çok farklı bir noktaya taşıyor” dedi.
BT yönetimi ve sosyal işbirliği için yeni yazılım ürünleri
Geliştirilmiş HP Uygulama Yaşam Döngüsü Zekası (ALI), ekipler arası işbirliğini geliştiriyor ve uygulama yaşam döngüsündeki işlemlerin görüntülenmesi ve izlenmesinde gerçek zamanlı şeffaflık sağlayarak işleri hızlandırıyor.
HP ile bulut bilişim test ve otomasyon çözümleri sağlayıcısı Perfecto Mobile, HP Birleşik Fonksiyonel Test<HP%20Unified%20Functional%20Testing> çözümünü çok fonksiyonlu uygulamaları desteklemek üzere geliştirdi. Böylece kurumlar geliştirdikleri mobil uygulamaları kullanıcı açısından test ederek bunların farklı mobil cihaz ve şebekelerde nasıl çalıştığını görebilecekler.
HP’nin Uygulama Dönüşümü çözümleri hem işbirliğini geliştiriyor hem de CRM-Sosyal Medya entegrasyonunda müşteri iletişimini güçlendiriyor:
— HP Anywhere, kurumların BT sistemlerini mobil cihazlarla yolda bile kontrol etmesini sağlayarak ayağa kaldırma ve karar alma sürecini hızlandırıyor. Bu çözümle portföy talebi yönetimi, arıza takibi, hizmet sağlığı izleme ve Yönetici Puan Kartı doldurma işlemleri yapılabiliyor.
—HP Enterprise Collaboration, gerçek zamanlı yapılandırılmamış sosyal medya mesajlarının analiz edilmesini sağlıyor, böylece bilgi paylaşımını, uygulamaları hayata geçirmeyi ve müşteri ile kullanıcı sorunlarını hataları gerçek zamanlı olarak tespit ederek gidermeyi hızlandırıyor.
Yeni mobil uygulamaları tasarlamak, kurmak ve hayata geçirmek için HP Uygulama Dönüşümü çözümleri mobil uygulamaların iş hedeflerine uygun bir şekilde geliştirilmesini, kaliteli kullanıcı deneyimi sunmasını ve işlerin tek noktadan yönetilerek hızlandırmasını sağlıyor. HP Mobil Uygulama Hizmetleri portföyü şimdi şu hizmetleri de içeriyor:
—HP Mobil Hizmetler Test Sistemi, farklı mobil cihaz markalarında test aşamalarını azaltarak ve otomatik test desteği sunarak HP Yazılım ve Perfecto Mobile’ın lider çözümleriyle mobil uygulamaların hayata geçirilmesini hızlandırıyor.
—HP SAP® Uygulamaları İçin Kurumsal Mobil Hizmetler, kullanıcıların mobil cihazlarıyla veri merkezlerindeki iş kritik SAP uygulamaları verilerine erişmesini sağlıyor. SAP NetWeaver® ve Sybase® Unwired Platformu’nu destekleyen HP, mobil SAP entegrasyonunda uçtan uca çözümler sunuyor.
HP Uygulama Dönüşümü Deneyimi atölyesi mobil uygulamaların, bulut destekli mobil uygulamaların ve geleneksel uygulamaların kurumsal veri merkezlerine nasıl entegre edileceği konusunda önemli deneyimler sunuyor.
Son Yorumlar