Huawei, 16. Kullanıcı Grubu Toplantısı, ‘Dinleme, İş Birliği Yapma, İyileştirme ve Geliştirme’ temasıyla İstanbul’da düzenlendi. Huawei etkinlikte, 2023’ün en önemli sorunlarının düzeltilmesinde elde ettiği başarıları, dünyanın dört bir yanından gelen 400’den fazla mobil operatör yöneticisi ve sektör temsilcisiyle paylaştı…
Toplantı, Huawei’in küresel telekomünikasyon sektöründeki liderliğini pekiştirirken, katılımcılar arasında derinlemesine bilgi alışverişi ve iş birliği fırsatları yaratmak adına önemli bir platform oluşturdu. Huawei, bu etkinlikte sektördeki en son gelişmeleri ve geleceğe yönelik stratejik planlarını da katılımcılarla paylaştı.
Konferansın açılış töreninde, Türkiye Cumhuriyeti Ulaştırma ve Altyapı Bakan Yardımcısı Dr. Ömer Fatih Sayan ile Huawei Kurumsal Kıdemli Başkan Yardımcısı ve ICT Satış ve Hizmet Birimi Başkanı Li Peng açılış konuşmaları yaptı.
Türkiye Cumhuriyeti Ulaştırma ve Altyapı Bakan Yardımcısı Dr. Ömer Fatih Sayan, konuşmasında, bilgi ve iletişim teknolojilerinin sürdürülebilir büyüme ve kalkınma için önemine vurgu yaparak, Huawei’in Türkiye’nin teknoloji altyapısına yaptığı katkılardan bahsetti. Sayan, Huawei’in 22 yıldır Türkiye ile birlikte çalışarak 2G’den 4.5G’ye kadar iletişim teknolojilerinde önemli adımlar attığını söyledi. “Huawei’in ‘Türkiye’de, Türkiye için’ stratejisi çerçevesinde yenilikçi ürünler ve hizmetler sunması, yerel yeteneklerin yetiştirilmesine katkı sağlaması ve yerel yatırımları sayesinde ülkemizin Ar-Ge ekosistemine önemli katkılar sunduğunu görüyoruz” diyen Sayan, Huawei’in Türkiye ile olan işbirliğinin sadece teknolojik ilerlemeyle sınırlı kalmadığını, şirketin; endüstri ekosisteminin gelişimine, genç yeteneklerin yetiştirilmesine ve ağ teknolojilerinin gelişimine de önemli katkılar sağladığını belirtti.
Huawei Kurumsal Kıdemli Başkan Yardımcısı ve ICT Satış ve Hizmet Birimi Başkanı Li Peng ise konuşmasında, son 15 yıldır düzenlenen Huawei Kullanıcı Grubu toplantıları sayesinde iyileştirilmesi gereken 80’den fazla alan belirlediklerini, müşterileriyle birlikte ağ kalitesi ve kullanıcı deneyiminde önemli ilerlemeler kaydettiklerini söyledi. Peng, “Geçen yıl düzenlenen konferansta tartışılan en acil konular arasında 4G ve 5G kullanıcı deneyimi, 5G hizmet deneyiminin artırılması, FTTR planlama, inşaat, doğrulama ve bakım yetenekleri ile IPv6+ O&M yer aldı. Huawei, geçen yıl boyunca müşterileriyle birlikte bu alanlardaki başarıyı artırmak için çalıştı ve önemli sonuçlar elde etti” dedi.
Li Peng ayrıca, 2024 yılının endüstri gelişimi için bir dönüm noktası olduğunu söyledi. Peng, “Endüstri, 5.5G ile yapay zekayı birleştirerek, önümüzdeki 10 yılda heyecan verici bir büyüme görecek. Yeni fırsatları yakalamak ve ilerlemek için taşıyıcıların farklılaştırılmış bir kullanıcı deneyimi sunmaları gerekir. Yeni bir deneyim ancak daha güçlü ve akıllı güvence yetenekleriyle sağlanabilir. Yüksek kaliteli ağlar, kullanıcı deneyimini garanti altına almanın temel taşıdır. Huawei, müşterilerine en iyi deneyimi sunan yüksek kaliteli ürünler ve hizmetler sağlamakta kararlıdır” dedi.
Huawei Yönetim Kurulu Üyesi ve ICT Ürünler ve Çözümler Başkanı Yang Chaobin de ‘5.5G Çağında Yeni Fırsatlar’ başlıklı bir konuşma yaptı.
Yang Chaobin, 5.5G’nin operatörlere servislerinin geliştirilmesinde yardımcı olacak çok daha güçlü bir bağlantı desteği sunduğunu söyledi. Pasif IoT ve yerel zeka gibi yeni yeteneklerin desteklenmesiyle operatörlerin hizmet sınırlarının genişleyeceğini söyleyen Chaobin, “5.5G ve yapay zeka, yenilikleri teşvik edecek ve endüstriler için yeni fırsatlar yaratacaktır. Huawei, 5.5G, F5.5G ve Net5.5G ürün ve çözümlerinde yenilik yapmaya ve hizmetler ile uygulama senaryolarını çeşitlendirmeye devam etmek için iş ortaklarıyla birlikte çalışacaktır” dedi.
Konferansta, Turkcell, Türk Telekom, Vodafone ve Zain gibi önde gelen mobil operatörler, kaliteyle başarıya ulaşma konusundaki örnek uygulamalarını paylaştı. IDC de etkinlik kapsamında, Zeka Çağında Öncü Trendler ve Teknolojiler başlıklı bir sunum yaptı.
Huawei Taşıyıcı İşletme Birimi Başkanı James Chen ise konuşmasında, Huawei’in ISO 9000 tabanlı kapsamlı bir kalite yönetim sistemi üzerinde çalıştığını ve müşteri gereksinimlerine odaklandığını vurguladı. Chen, “Buradaki amacımız, iş süreçlerine kalite gereksinimlerini dahil etmek, yüksek kaliteli ürünler ve hizmetlerle müşteri güvenini kazanmaktır. Huawei, akıllı gelecekte, asli amacına sadık kalacak ve kaliteyi öncelikli olarak ele alacaktır. Huawei, ortak hedefler ve zeka temelli olarak müşteri gereksinimlerini rehber olarak alacak ve kalite yönetimine son teknolojileri uygulayacaktır. Müşterilerinin başarılı olmasına ve kaliteyle daha iyi bir gelecek yaratmasına yardımcı olmaya devam edecektir” dedi.
Son Yorumlar