Vodafone’un “Between Us” projesini gerçekleştiren Y&R Team Red Istanbul ve Mindshare ajansları, Avrupa reklamcılık camiasının en önemli ödüllerinden MIXX Awards Europe’a ambargo koydu. “Between Us” projesi, başta Grand Prix ödülü olmak üzere 8 ayrı ödüle uzandı.
Dijital reklamcılık alanında dünyanın 43 ülkesinde faaliyet gösteren IAB’nin Avrupa ayağı IAB Europe’un düzenlediği ve ödül töreni Lizbon’daki Interact Kongresi’nde 12 Mayıs 2016’da gerçekleştirilen MIXX Awards Europe’a, Vodafone’un “Between Us” projesini hayata geçiren IAB Türkiye üyesi Y&R Team Red Istanbul ve Mindshare ajansları adeta damgasını vurdu.
ÖDÜLLERE AMBARGO KOYDU!
12 Mayıs 2016’da Portekiz’in başkenti Lizbon’daki Interact Kongresi’nde gerçekleştirilen törende “Between Us” projesi, “Sosyal Medya” alanında verilen Grand Prix ödülünün yanında Dijital & Mobil bölümünün altındaki “Entegre Kampanyalar” ve “Mobil Aplikasyonlar” kategorilerinde de Altın MIXX kazanırken; Medya bölümünün altındaki “En İyi Ortam Kullanımı”, “En İyi Mobil Kullanımı”, “En İyi Dijital Kullanımı”,“En İyi Kültürel Kampanya” ve “Entegre Kampanyalar” kategorilerinde de Altın MIXX ödülüne uzandı.
IAB TÜRKİYE ÜYESİ AJANSLAR ZİRVEDE!
Öte yandan hafta başında açıklanan Finalist Listesi’nde finale kalan 102 çalışmanın 36’sını Türkiye’den başvuran projeler oluştururken, dağıtılan 37 ödülün 16’sı Türkiye’den başvuran ajans ve reklamveren ekiplerinin oldu. Ödüllerle birlikte açıklanan MIXX Awards Europe En Başarılı Ajanslar sıralamasında Y&R Team Red İstanbul ve Mindshare ekipleri birinciliği paylaşırken, StarcomMediavestGroupTurkey ve Opera Mediaworks 6.sırada yer aldı.
İŞTE MIXX AWARDS EUROPE ÖDÜLLERİ!
MIXX Awards Europe 2016’da ödüle uzanan diğer projeler ise şöyle:
“Medya” bölümünde;
En İyi Açıkhava Kullanımı Kategorisi Bronz MIXX: Nestlé Purina & Group M: “#SenDePatile”
En İyi Dijital Kullanımı Kategorisi Bronz MIXX: Samsung Türkiye & StarcomMediavestGroupTurkey & Opera Mediaworks: “Çiz Bakalım”
En İyi Mobil Kullanımı Kategorisi Bronz MIXX: Samsung Türkiye & StarcomMediavestGroupTurkey & Opera Mediaworks: “Çiz Bakalım”
En İyi Mobil Kullanımı Kategorisi Bronz MIXX: HACIKO & Opera Mediaworks: BarkBeacon: Modern Bir Fabl
Dijital & Mobil Bölümü:
Online Reklam Kategorisi Gümüş MIXX: Samsung Türkiye &StarcomMediavestGroupTurkey& Opera Mediaworks: “Çiz Bakalım”
Sosyal Medya Kategorisi Bronz MIXX: Polisan Boya & Kollektif: Sesi Olmayan Kadın
Tablet Uygulamaları Kategorisi Bronz MIXX: Uluslararası Af Örgütü & Wanda Digital : #BüyükResmiGör
“AVRUPA’DAKİ YERİMİZ SAĞLAMLAŞTI”
Konuyla ilgili açıklama yapan IAB Türkiye Yönetim Kurulu Başkanı Dr. Mahmut Kurşun, “IAB Türkiye olarak üyemiz olan ajansların dijital reklamcılığın bu önemli yarışmasında 16 ayrı ödüle layık görülmesi bizi çok mutlu etti. Bu durum Türkiye olarak Avrupa’daki yerimizi sağlamlaştırdı ve dijital reklamcılıkta ulaştığımız noktanın en iyi göstergelerinden biri oldu.” ifadelerini kullandı.
#IABTürkiye, #DrMahmutKurşun, #BetweenUs, #YveRTeamRedIstanbul, #Mindshare, #MIXXAwardsEurope, #GrandPrix, #Ödül
Son Yorumlar