Gartner tarafından yayınlanan rapor, pazardaki tedarikçilerin iş yapış özelliklerini ve vizyonlarını eksiksiz olarak gerçekleştirebilme yeteneklerini temel alan bir analiz sunuyor.
Interactive Intelligence firmasının kurucusu ve Yönetim Kurulu Başkanı Dr. Donald Brown, konuyla ilgili şunları söyledi:
“Gartner raporunda belirtilen liderler kuadrantı (‘Leaders Quadrant’) pozisyonunun, kontak merkezlerinin mümkün olan en iyi müşteri hizmetlerini sunmalarına ve böylece işletmelerinde bir farklılık sağlımalarına yardımcı olma konusundaki uzun vadeli bağlılığımızı vurguladığını düşünüyoruz. Kısa bir süre önce pazara sunduğumuz en güncel IP iletişimi yazılım paketi sürümümüz ile, çok işletmeli, bina içi (‘on-site’), barındırılan (‘hosted’) veya karma (‘hybrid’) çözümlerin tümü için daha ölçeklenebilir, güvenilir ve uygun maliyetli seçenekler sunuyoruz.Bu sayede, kontak merkezlerinin müşteri etkileşimlerini daha iyi görebilmelerini sağlıyor ve çıtayı sürekli olarak yükseğe taşımaya devam ediyoruz.”
Interactive Intelligence’ın Türkiye’deki çözüm ortağı konumunda bulunan Procat CEO’su Tarkan Ersubaşı, bu önemli gelişmeyi şu sözlerle değerlendirdi: “Gartner’ın raporunda Interactive Intelligence’ın bu şekilde değerlendirilmesi, sunduğu çözümlerin ne denli efektif olduğunu bir kez daha kanıtladı. Geçtiğimiz haftalarda Türkiye’deki iş ortaklarımıza tanıttığımız CIC 4.0 ve Dialer 4.0 gibi etkileyici çözümlere sahip bir şirket olan Interactive Intelligence’ın gösterdiği sürekli gelişimi takdirle karşılıyor ve bu başarıların devamını bekliyoruz.
Gartner’a göre, “Magic Quadrant for Contact Center Infrastructure” (Kontak Merkezi Altyapısı İçin Sihirli Kuadrant) raporundaki liderler, geniş portföylere, belirgin pazar paylarına, geniş coğrafi alan kapsamalarına ve kontak merkezi gereksinimlerinin nasıl değişiklikler göstereceği konusunda net görüşlere sahip olan ve sunduğu kontak merkezi ürünleri ile kendini kanıtlayan yüksek nitelikli tedarikçiler. Bu tedarikçiler güncel ürün portföyleri ile pazarda iyi bir konuma sahipler ve öncü ürünler sunmaya devam edecekleri düşünülüyor. Liderler her müşteri gereksinimi için türünün en iyi çözümünü sunamayabilir ancak genel olarak ürünleri güçlü özelliklere sahiptir ve çoğunlukla istisnai yetenekler taşır. Ayrıca bu tedarikçiler daha düşük risklere sahip çözümler sunar.
Interactive Intelligence1997 yılında, çok kanallı uygulama özelliğine sahip olmanın yanı sıra çok noktalı ürünlerin getirdiği maliyeti ve karmaşıklığı azaltan, tek platformlu, “hepsi bir arada” bir IP iletişim yazılımı paketi olan Customer Interaction Center’ı (CIC – Müşteri Etkileşim Merkezi) piyasaya sürdü. CIC’nin SIP tabanlı platformu, kontak merkezi operatörlerine ve gözetmenlerine yönelik uygulamaların yanında, işletme kullanıcıları için standart iletişim uygulamaları da içeriyor. Çözüm, bina içi veya bulut tabanlı model olarak yerleştirilebiliyor ve farklı noktalarda bulunan kontak merkezlerini ve evden çalışan operatörleri destekliyor.
Son Yorumlar