Finans kuruluşları başta olmak üzere işletmelere BT güvenlik çözümleri sağlayan, dijital kimlik alanında uzman şirket Kobil, Jacada ile stratejik bir iş ortaklığına imza attı…
Süreç iyileştirme yazılım çözümleri sunan ve müşteri hizmetleri alanında uzman Jacada, mobil ve web tabanlı görsel sesli yanıt sistemine (IVR) Kobil’in m-Identity Protection güvenlik çözümünü entegre etme kararı aldı. Bu sayede müşteriler, şirketlerin çağrı merkezlerine çok daha güvenli, kolay ve hızlı bir şekilde erişim sağlayacak. Kobil ve Jacada, çağrı merkezlerinde müşteri memnuniyetsizliğine neden olan bekleme sürelerine, onay aşamalarına ve bitmek bilmeyen güvenlik sorularına son veren yepyeni bir işbirliğine imza atarak dünyada bir ilki gerçekleştiriyor. m-Identity Protection çözümüyle entegre edilen Jacada’nın mobil uygulaması, çağrı merkezlerini arayan müşterilerin tek bir tıkla bilgi edinmesini, müşteri temsilcisine ulaşmasını ve gerektiğinde geri arama talebi kaydetmesini sağlayacak. İlk etapta bankalara ve telekomünikasyon şirketlerine sunulacak bu uygulama, aynı zamanda müşteri temsilcisinin ne zaman aramayı cevaplandırabileceğine dair bilgiyi müşteriye ilettiği için, telefondaki uzun bekleme süreleri de ortadan kalkmış olacak. Jacada’nın IVR sistemine entegre edilen Kobil’in etkin tanımlama ve güvenlik yazılımı m-Identity Protection sayesinde kullanıcının tek yapması gereken Jacada uygulamasına giriş yapmak. Bu aşamadan sonra Kobil sunucusu devreye giriyor ve giriş verilerini, uygulamanın sahte olup olmadığını, doğru mobil cihazla bağlantının gerçekleşip gerçekleşmediğini ve kullanıcının kimliğini hızla doğruluyor. Kobil ve Jacada tarafından geliştirilen bu yeni çözüm sayesinde aramalar çok daha kısa sürede onaydan geçiyor ve güvenlik, hem müşteriler hem de şirketler için bir sorun olmaktan çıkiyor. Görsel IVR sisteminin m-Identity ile entegrasyonu, arama sürelerini, geleneksel interaktif sesli yanıt sistemlerine kıyasla yüzde 20 oranında kısaltıyor. “Yeni uygulamamız, şirketlerin zamandan ve maliyetten tasarruf sağlamasına yardımcı olurken, alışılmış güvenlik sorularını ve aşamalarını ortadan kaldırarak müşteri deneyimini de iyileştiriyor” diyen Kobil Çözümler Yönetimi Başkanı Dirk Rössig, işbirliğinin stratejik boyutuyla ilgili olarak da gelecekte Jacada ile ortak çalışmalara imza atmaya devam edeceklerini belirtiyor. Jacada Ortak CEO’su Guy Yair ise, işbirliğiyle ilgili olarak şunları söylüyor: “Görsel IVR sistemimiz ve Kobil’in güvenlik teknolojisi sayesinde, yalnızca şirket-müşteri arasındaki iletişimi güçlendirmiyoruz. Aynı zamanda uygulamanın ileri kimlik saptama özelliği sayesinde yukarı ve çapraz satış olanaklarını da artırıyoruz çünkü müşteri hakkında gereken tüm bilgileri, müşteri temsilcisine anında sunabiliyoruz.”
Son Yorumlar