Esnek, güçlü ve güvenilir Dynamics çözümlerini kullanan Türkiye’de üretim, perakende, hizmet, finans, telekom, inşaat ve teknoloji sektörlerinin önde gelen kurumları Microsoft Dynamics Zirvesi 2012 için deneyimlerini paylaştı.
Microsoft Dynamics Zirvesi 2012’de şirketlerinde kurumsal bilgi sistemlerini yenileme niyetinde olan olası müşterilere ve bilgi teknolojileri sektöründe hizmet veren firmalara, Microsoft Dynamics ürünlerinin son sürümleri, iş ortaklarının sunduğu sektörel çözümler aktarıldı. Ayrıca Microsoft Dynamics kullanan Türkiye’nin önde gelen firmaları gerçekleştirdikleri projelerden elde ettikleri başarılarını da izleyenlerle paylaştı. Zirve, gün boyunca gerçekleştirilen oturumlarla 18 Aralık 2012 tarihinde İstanbul’da gerçekleşti.
Kurumların en az kaynakla, en fazla sonuç elde etmelerini, süreçleri işlerken minimum hata yapmalarını, alacakları kararlar için maksimum bilgi ve analize ulaşmalarını sağlayan Microsoft Dynamics ürünleri, kurumların müşterilerine en kaliteli, en düşük maliyetli ürün ve hizmet sunmalarına yardımcı olarak, tüm iş süreçlerini entegre biçimde koordine etmelerine yardımcı oluyor.
Zirvenin açılış konuşmasını gerçekleştiren Microsoft Türkiye Genel Müdürü Tamer Özmen; “Microsoft olarak, önümüzdeki on yıla damga vuracak 4 mega eğilim; Mobilite, Sosyal Ağ, Bulut ve Büyük Veri’ye çok önem veriyoruz. Mobilite, herkese zaman, mekân ve cihazdan bağımsız iletişim olanağı sunuyor, herkesin dilediği yerden dilediği cihaz ile verilerine ulaşması mümkün. Bugün hayatımızın vazgeçilmezi olan sosyal ağlar, online dünyada sosyalleşmemize olanak tanıyor. Bulut ise, tüm verilerin toparlandığı yer, bulut olmadan mobilite ve sosyal paylaşım mümkün değil. Giderek artan verilerin nerede saklanacağı ve bu verilere nasıl ulaşabileceğimiz soruları çok önemli. Büyük veri güvenli bir şekilde tüm verilere ulaşabilme imkânı tanıyor. Bu dönem, 5-6 sene önce hayal edemediğimiz her şeye bize sunuyor. Artık ihtiyaçlar doğrultusunda değişim kaçınılmaz bir hale geliyor. Değişimin hızını tüketici belirliyor ve bu hızı yönetmek, müşteriyi anlamak ve kazanmak için şirketler çok önemli. Bu dört mega eğilim sayesinde tüketiciler ile kurumlar bir araya geliyor. Microsoft olarak biz de kurumun verimliliklerini arttırmaları ve rekabetçi pazarda avantaj sağlamaları için güvenilir çözümler sunuyoruz. Bugünkü zirvede ele aldığımız esnek, güçlü ve güvenilir Microsoft Dynamics ürünleri, kurumların yeni iş modelleri oluşturmalar ve geliştirmeleri için büyük bir fırsat” dedi.
Açılış konuşmalarının ardından, Doğada Tek Başına Program Yapımcısı ve Hayatta Kalma Uzmanı Serdar Kılıç doğada ve iş hayatında hayatta kalmayı rekabet ve verimlilikle birleştirerek yaptığı konuşmada deneyimlerini paylaştı.
Dynamics müşterileri, Dynamics çözümlerini anlattı
Coca-Cola’dan Turkcell’e, Borusan Oto’dan Toyota’ya birçok sektörden lider kurum esnek, güçlü ve güvenilir, Microsoft Dynamics çözümlerinin kurumları için oluşturmak kolaylıkları paylaştı. Kurum ve çalışanların, kendi tercih ve iş yapış biçimlerini sisteme hızlı ve kolay bir şekilde tanıtabilmelerini amaç edinen Dynamics’in Kurumsal Kaynak Planlaması (ERP) ve Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) çözümlerinin faydaları da zirvede ele alındı.
ETG’nin Platin Sponsor olarak yer aldığı zirvenin, Altın Sponsorluğunu Veripark, Tradesoft, Intelligent Systems ve Birleşik Uzmanlar firmaları üstlendi.
Son Yorumlar