PC+ Era dedigimiz 4 ekran stratejisi ile dünyanın lider internet cihazları üreticilerinden biri olan Lenovo,gelistirdigi yenilikçi teknoloji ve ürünlerin arkasındaki Ar-Ge yatırımları ile dikkat çekiyor. Sadece sahip oldugu pazar payı ile degil gelistirdigi yeni ürün grupları ile de farklılasan Lenovo, Ar- Ge’ye yatırımlarını hızlandırdı. 2012 finansal yılı içinde Ar-Ge’ye toplamda 450 milyon dolardan fazla bütçe ayıran Lenovo, inovasyon üçgeni olarak adlandırdıgı ABD, Japonya ve Çin’deki baslıca arastırma merkezleriyle,
arastırmalarda global deneyimden de faydalanıyor. ABD’deki merkezler, teknoloji ve ürün gelistirme, tüketici davranısları ve deneyimleri üzerine çalısırken; Japonya, tasarım ve kalite odaklı bir mühendislik merkezi olarak konumlandırıldı. Çin’deki merkezler ise agırlıklı olarak ürün gelistirme üzerine çalısıyor.
Lenovo, bu yılın basında düzenlenen CES fuarında tanıtılan çok sayıda yeni ürüne ek olarak, IdeaCentre Horizon,
bulut stratejisi, Yoga IdeaPad, )inkPad, )inkPad Edge ve All-in-one gibi her biri uzun Ar-Ge çalısmalarının ürünü
olan yeni modelleriyle 50 farklı ödül kazanarak rekor kırmıs ve güçlü Ar-Ge yeteneklerini sergilemisti.
Son Yorumlar