Mastercard, çözüm platformu Şikayetvar tarafından düzenlenen Mükemmel Müşteri Memnuniyeti Başarı Ödülleri’nde (Achievement in Customer Excellence – A.C.E Awards), Ödeme Sistemleri Kategorisi’nde en iyi müşteri deneyimini sunan marka olarak elmas ödülün (Diamond Award) sahibi oldu…
Ödeme teknolojileri alanında dünyanın önde gelen şirketlerinden Mastercard, bu sene dokuzuncusu düzenlenen Şikayetvar Mükemmel Müşteri Memnuniyeti Başarı Ödülleri’nde (A.C.E – Achievement in Customer Excellence Awards), “Ödeme Sistemleri” kategorisinde elmas ödüle (Diamond Award) layık görüldü.
Mastercard’ın kart bilgilerinin güvenli bir şekilde saklanabilmesi için sunduğu dijital ödeme çözümü Masterpass’in “Müşteri Destek” hizmeti 2022 yılında kuruldu. Henüz ikinci yılında Şikayetvar’ın büyük ödülüne hak kazanan hizmet ile son kullanıcı tarafından yöneltilen soru ve şikayetler hızlı bir şekilde cevaplandırılıyor. Müşteri memnuniyeti odaklı çalışma kültürünü benimseyen şirket, Şikayetvar’ın markaların başarılarını taçlandırdığı ödül programının tüm parametrelerde totalde 88,57 gibi yüksek skor elde etti.
Mükemmel Müşteri Memnuniyeti Başarı Ödülü
Şikayetvar tarafından 2014 yılında verilmeye başlayan ACE ödülleri, sene boyunca gelen gerçek şikayetleri ve yaptığı anketleri baz alarak “Müşteri Tecrübe Endeksi” adını verdiği bir büyük data oluşturuyor. “En İyi Müşteri Tecrübesi Yaşatan Markalar” listesini de bu büyük veriden aldığı istatistiklere göre belirliyor. Müşteri deneyim endeksi araştırma sonuçlarına göre müşterilerine mükemmel müşteri deneyimi yaşatan markalara farklı kategorilerde ödüller veriyor.
Son Yorumlar