Microsoft, bulut tabanlı müşteri ilişkileri yönetimi çözümü Microsoft Dynamics CRM Online’ın kullanıma hazır olduğunu duyurdu. Microsoft Dynamics CRM Online, verimliliğe odaklı yeteneklerini pazarlama, sosyal dinleme ve müşteri hizmetlerine yönelik yeni yeteneklerle birleştirerek kurumların değişen müşteri taleplerine hızla uyum sağlamasına yardımcı oluyor.
Microsoft, pazarlama, sosyal dinleme ve müşteri hizmetlerine dair yeni özelliklerin dahil olduğu Microsoft Dynamics CRM Online bahar güncellemesinin Türkiye öncelikli olmak üzere 54 pazarda ve 42 dilde kullanıma sunulduğunu duyurdu.
Yeni güncellemeyle pazarlama, satış ve müşteri ilişkilerine yönelik yeteneklerin Microsoft Office 365, Yammer, Lync, Skype, SharePoint ve Power BI for Office 365 gibi Microsoft’un popüler verimlilik uygulamalarıyla kesintisiz entegrasyonu sağlanıyor. Böylece şirketlerin güncel müşteri talep ve ihtiyaçlarına hızla uyum sağlaması ve cevap vermesi kolaylaşıyor.
Microsoft, ayrıca pazarlama odaklı Microsoft Dynamics Marketing ve sosyal dinleme odaklı Microsoft Social Listening eklentilerinin yanı sıra, Microsoft Dynamics CRM’e eklenen güncellemelerle Unified Service Desk eklentisinin de duyurusunu gerçekleştirdi.
Hem Verimli, Hem Güvenli
Microsoft Dynamics CRM Online’ın Microsoft’un bulut üzerinde sunduğu ürün ve hizmetleri verimlilikle buluşturan benzersiz bir ürün olduğunu ifade eden Microsoft Türkiye Kurumsal İş Çözümleri Direktörü Ozan Öncel, “Bulut üzerinde gerçekleştirdiğimiz inovasyonlarla ve sunduğumuz hizmetlerle, şirketlerin müşterilerin sürekli değişen ihtiyaç ve beklentilerine çok daha hızlı uyum sağlama fırsatı sunuyoruz” dedi.
Microsoft’un Dynamics CRM Online ile sunduğu pazarlama, satış ve hizmet odaklı fırsatların yanı sıra veri güvenliğine ve son derece önem verdiğine dikkat çeken Öncel, şunları söyledi: “Microsoft Dynamics CRM Online ürünü geliştirilirken müşterilerimizin tüm ihtiyaçları göz önüne alındı. Arayüz yeniden tasarlandı, 6 aylık hızlı gelişim süreci hayata geçirildi, ürünün fonksiyonlarını zenginleştirmek üzere 3 adet satınalma gerçekleştirildi ve birçok yeni özellik eklendi. Microsoft Dynamics CRM Online, Avrupa Birliği’nin veri güvenliğine dair model koşullarına ve ‘Article 29 Working Party’ ile kabul edilen gizlilik kanunlarında yer alan yüksek standartlara uyumluluğu belgelenmiş bir ürün. Microsoft, AB standartlarına bu ölçekte uyum sağlayan ilk ve bugüne kadar tek kurum olma özelliğine sahip.”
Türkiye’ye Öncelik Tanındı
Microsoft, Microsoft Dynamics CRM Online çözümünü pazara sunarken Türkiye’ye öncelik verdi ve ilk pazara sunulacak ülke olarak Türkiye’yi belirledi. Ürün, Türkiye’nin ardından Haziran ayı içinde Avrupa, Asya Pasifik ve Güney Amerika’daki pazarlarda yaygınlaşmaya devam edecek.
Microsoft Dynamics CRM Online ile gelen yeni özellikler, mobil teknolojilerin ve sosyal etkileşimin hakim olduğu bir dünyada şirketlerin değişen koşullara hızla uyum sağlamasını ve müşterilerine yüksek standartlarda hizmet sunmasını sağlıyor. Bunlardan Microsoft Social Listening, satış, pazarlama ve hizmet profesyonellerine sosyal medya üzerinde şirketleri ve rakipleri hakkında neler konuşulduğunu kolayca izleme ve bu bilgiyi avantaja dönüştürebilme fırsatı veriyor. Microsoft Dynamics Marketing ise, pazarlama çalışanlarına daha verimli kampanyalar kurgulama, satış ekiplerine sonuç odaklı bilgi sunma ve performansı daha iyi takip etme olanağı sunuyor.
Borusan Otomotiv Dynamics CRM ile Müşterisine Daha Yakın
Microsoft Dynamics CRM’in sunduğu avantajların yeni pazarlama olanaklarını gündeme getirerek ve operasyonel süreçleri kolaylaştırarak büyük başarılara imza atmalarına yardımcı olduğunun altını çizen Borusan Otomotiv CRM Müdürü Gürkan Erol, şunları söyledi: “Bizim işimizde müşteriyi iyi tanımak ve ihtiyaçlarını doğru anlamak çok önemli. Bu nedenle müşterilerimizle güçlü ve kalıcı ilişkiler geliştirmeyi kendimiz için bir öncelik olarak görüyoruz. Microsoft Dynamics CRM’in bize en büyük getirisi, müşterimizi daha iyi tanımamızı sağlaması oldu. Müşterimizi daha iyi tanımamız, müşteri ihtiyaçlarına yönelik süreçleri daha verimli hale getirmemizi sağlıyor. Ayrıca müşteriyle olan ilişkilerimizi geniş bir ölçekte özelleştirebildiğiniz için, pazarlama aktivitelerinde ve maliyet kontrolünde daha büyük başarılar elde edebiliyoruz.”
Son Yorumlar