SAP, 3 Haziran’da düzenlediği “Müşteri İlişkileri Yönetiminde Oyunun Yeni Kuralları: SAP CRM” etkinliğiyle müşteri ilişkileri yönetiminde verimliliği, rekabet üstünlüğünü ve karlılığı üst seviyeye çıkartan yeni nesil hızlı veri-analizi çözümlerini masaya yatırdı. SAP EMEA Bölgesi CRM Satış Direktörü Bernardo Ricca’nın açılışını yaptığı etkinlik, ziyaretçilerini sosyal medya ve mobil iletişimin doğurduğu çok sesli ortamda kurumların müşterileri ile etkileşimini farklılaştırmasına ve daha etkin hale getirmesine olanak tanıyan yeni teknolojik eğilimlerle buluşturdu. Etkinlik ziyaretçilerinin en çok ilgi gösterdiği yenilikler arasında ise müşteri davranışlarını saniyeler içinde analiz edebilen, sosyal medya kanalları üzerinden kampanya ve sadakat yönetimi yürütmeye izin veren yenilikçi Müşteri İlişkileri Yönetimi çözümleri yer aldı.
Dünyanın lider kurumsal uygulama yazılımları sağlayıcısı SAP, 3 Haziran 2011 Cuma günü The Ritz-Carlton, İstanbul’da yılın en önemli Müşteri İlişkileri Yönetimi teknolojileri etkinliklerinden birine imza attı. Müşterisini işin merkezine alan, her büyüklükte ve her sektörden kurum yöneticilerini bir araya getiren SAP, müşteri ilişkileri yönetiminde verimliliği, rekabet üstünlüğünü ve karlılığı üst seviyeye çıkartan yeni nesil hızlı veri-analizi çözümlerini masaya yatırdı.
CRM’de oyunun yeni kuralı: Müşteri etkileşimini her birey için farklılaştırmak
SAP, gittikçe daha karmaşık bir hal almaya başlayan iletişim dünyasında başarıya giden labirentte en kısa yolu bulmak için eşsiz bir müşteri deneyimi sunmak gerektiğine inanıyor. Marka değerlerinin sosyal medyada şekillendiği, online alışverişin mağaza satışının önüne geçtiği, satış sonrası servisin de satış süreci gibi kar odaklı olduğu ve öne çıktığı yeni trendler çok hızlı hareket ediyor. Hizmetini milyonlarca farklı yaş grubu, cinsiyet ve karakter için kişiselleştirmeye çalışan yüzlerce firma için artık oyunun kurallarının değiştiğine dikkat çeken SAP, “Müşteri İlişkileri Yönetiminde Oyunun Yeni Kuralları: SAP CRM” başlıklı etkinliğini de işte bu düşünceden yola çıkarak planladı. Açılışını SAP EMEA Bölgesi ve Gelişmekte Olan Pazarlar CRM Satış Direktörü Bernardo Ricca’nın yaptığı etkinlikte, kurumların her bir müşteri ile etkileşimini nasıl farklılaştırabileceği ve daha etkin hale getireceği gözler önüne serildi. Sosyal ağlarla entegre çalışan SAP CRM’in sosyal medyadaki gücüyle sadakat yönetimi, kampanya yönetimi, şikayet yönetimi gibi yenilikçi uygulamaları mercek altına alan etkinlik, enerji ve finans sektörlerine yönelik uçtan uca CRM çözümlerine de yer verdi.
Müşteriye tek platformda her kanaldan ulaşma dönemi başladı
Şirketlerin hem kendi hem bulundukları pazarın geleceğini saniyeler bazında yönetebilmesine imkan tanıyan çözümler katılımcıların yakın takibine girerken; sosyal medya ve mobil iletişimin doğurduğu çok sesli dünyada kurumların müşterileri ile etkileşimini farklılaştırmasına ve daha etkin hale getirmesine olanak tanıyan yeni teknolojik eğilimler de özellikle büyük ölçekli ve global kurumlar tarafından ilgiyle takip edildi. Müşteriye tek platform üzerinden her kanaldan ulaşma, davranışlarını analiz etme ve bunlar üzerinden aksiyon alma imkanı veren bu yenilikçi çözümler tanıtıldı. Satış yöneticilerinin doğru iş fırsatlarına doğru çalışanlarını yönlendirmesine yardımcı olarak satış ve nakit akışlarını hızlandıran ve böylece müşteri memnuniyetinin artmasını sağlayan hızlı veri analizi çözümleri ise etkinliğin dikkat çeken konularından biri olarak yer aldı.
Farklı sektörlerden yaklaşık 400’ün üzerinde katılımcının ziyaret ettiği “Müşteri İlişkileri Yönetiminde Oyunun Yeni Kuralları: SAP CRM”, mobil satıştan web kanal yönetimine, partner kanal yönetiminden promosyon yönetimine kurumların satış, pazarlama ve müşteri ilişkileri operasyonlarını daha etkin ve verimli hale getirip zaman ve maliyet üstünlüğü elde etmelerine ışık tutmayı başardı.
Son Yorumlar