Günümüzde bilginin her geçen gün artarak çoğaldığını ve oluşan bilgilerin başında içerik ve belgelerin bulunduğunu belirten Onur Air, çözüm için IBM’in FileNet ürününü ve hizmet içinse BBS ile çalışmayı seçti.
BBS ile gerçekleşen süreçten bahseden Onur Air Bilgi İşlem Müdürü Can Azun şöyle dedi; ’’ Bilgi Teknolojileri konusunda çözüm ortağımız olarak BBS’ye güvenmekte ve yakın çalışmaktayız.
Sistem yönetimi ile ilgili teknik hizmet almamızın yanı sıra mesajlaşma ve bütünleşik çalışma sistemleri olarak kullandığımız IBM Lotus ürünlerinin bakım ve desteğini de BBS’ den almaktayız. Bununla birlikteİçerik Yönetimi ve Fatura Otomasyonu konusunda dünyada pazar lideri ürün olan IBM FileNet’in BBS tecrübesi ile sunulması bizim için ideal bir çözüm oluşturmuştur. Kurumumuza gelen veya kurumumuzda oluşan bilgilerin başında içerikler ve belgeler bulunuyor. İçeriklerimizi saklama ve yönetmemiz konusunda bir çözüme ihtiyacımız vardı. Bu konuda kurumumuza layık olabilecek, uluslararası bir ürün olmasına dikkat ettik.”
Proje sonunda BBS’nin Onur Air’e katkıları içinse Azun şunları söyledi; “FileNet’in kurumumuza çok büyük faydaları oldu. Kurumumuza gelen faturalar BBS ScanPro ile taranıp, ilgili bilgiler girilerek FileNet sistemine aktarılıyor. Faturalar ortalıkta fotokopi olarak dolaşmadığı ve sadece tanımlı yetkili kişiler erişebildiği için güvenilir bir ortam oluşturduk ve aynı zamanda fotokopi masrafımızda da ciddi bir azalma oldu diyebilirim.”
BBS’de IBM yazılım ürünlerinin satışını büyütmekten sorumlu İş Geliştirme Yöneticisi Oktay Şükür ise Onur Air projesi için; “Fatura Otomasyonu projesi kısa zamanda devreye aldığımız, başarılı ve etkin bir proje oldu. Alt yapıda kullandığımız IBM FileNet’in kuruma kazandırdıkları göz önüne alınarak kurum içinde yaygınlaştırılıp, gelen belgelerin ve kurumda oluşan tüm dokümanların saklanıp, yönetilebileceği diğer projelerin de kısa zamanda hayata geçirileceğini düşünüyorum.” dedi.
Son Yorumlar