Türkiye’nin ilk kullanıcı dostu ve bulut tabanlı finansal yönetim uygulaması Paraşüt, mobil uygulaması ‘Paraşüt Harcamalar’ı duyurdu.
Küçük ve orta ölçekli işletmelerin fatura ve finansal operasyonlarını verimli yönetebilmesini sağlamak amacıyla geliştirilen web tabanlı finansal yönetim uygulaması Paraşüt, kullanıcılarına mobil uygulaması ile de hizmet vermeye başladı.
Paraşüt, bu yeni mobil uygulaması ile işletme harcamalarının kayıt altına alınmasını ve yönetilmesini kolaylaştırmayı amaçlıyor. iTunes App Store ve Google Play Store’dan indirilebilen uygulama ile, Paraşüt kullanıcıları ofis dışında yaptıkları şirket harcamalarını, fotoğraflarını çekerek anında kaydedip giderlerini kolayca yönetebilecekler.
“Paraşüt Harcamalar” uygulamasını kullanmak için, Paraşüt’ün web uygulamasında 1 aylık ücretsiz deneme hesabı açmış olmak yeterli. Paraşüt’te açılan şirket hesabına yetkilendirilerek erişim sağlayan şirket çalışanları, firma adına yaptıkları taksi, yemek ve benzeri harcamaları “Paraşüt Harcamalar” ile anında kaydedebilir; firma ay sonunda yapacağı geri ödemeleri; çalışanlar da gerçekleşen ödemelerini rahatlıkla izleyebilirler.
Son Yorumlar