• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

Pisano, Türkiye’deki Müşteri Deneyimi Ekosistemini Kucaklıyor

05 Mart 2018
in Etkinlik
Pisano, Türkiye’deki Müşteri Deneyimi Ekosistemini Kucaklıyor
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

Türkiye’de yıl boyunca müşteri deneyimi alanında yaratılan ve hayata geçirilen projelerin ödüllendirileceği Müşteri Deneyimi Arenası, Pisano desteğiyle tüm sektörü bir araya getiriyor.

 

E-ticaretten, bankacılığa, telekomdan, hazır giyime ve perakendeye kadar birçok lider markanın projelerinin değerlendirileceği etkinliğe yoğun başvuru oldu. Sektörde alanında uzman kişilerden oluşan değerli jüri, müşteri hizmetleri ve deneyimi alanındaki parlak fikirleri 6 Mart Salı günü Babylon Bomonti’de taçlandıracak.

“Deneyim, farkındalık ile başlar müşteri ile marka son temas noktasına ulaşıncaya kadar devam eder. İyi deneyim, markanıza sadık müşteriler kazanmanızı sağlar.” diyen Pisano CEO’su Özkan Demir sözlerine şöyle devam etti: “Biz Pisano olarak bu deneyimi en üst düzeye çıkarmaları konusunda markalara hem teknoloji üretiyoruz hem de danışmanlık veriyoruz. Biliyoruz ki, müşterinizin yaşamı boyunca tüketici olarak firmanızla kurduğu etkileşimi de kapsayan müşteri deneyimi, hem bilinç hem de bilinçaltı düzeyinde müşterinin firma imajını algılamasını kapsıyor. Buradan yola çıkarak müşteri deneyimi de toplam bir değer olarak karşımıza çıkıyor.

 

Tüm satış kanallarında müşteri deneyimine odaklanan markaların, büyük yüzdesel oranlarda büyüme gösterdiğine her geçen gün şahit oluyoruz. Omnichannel (çok kanallı) stratejisini yeni teknoloji yatırımlarıyla sürdüren markalar görüyor ki, müşteri deneyimi, ürün ya da fiyattan daha öncelikli bir ayırt edici unsur oldu.

Bu deneyimi hakkıyla yaratan birçok marka var. Şimdi bu başarılı işleri ödüllendirme zamanı. Yaratıcı ve değerli fikirleri Müşteri Deneyimi Arena’sında görmek için sabırsızlanıyorum. Herkesi bu kıymetli etkinliğe bekliyoruz.”

#pisano #guncel #etkinlik #ozkandemir

Tags: etkinlikGüncelÖzkanDemirPisano
Previous Post

SAMSUNG YENİ GALAXY S9 VE S9+ İLE HAYALLERDEKİ KAMERAYI TASARLADI

Next Post

Türk Yazılım Firması Defne, Yeni Ürünleriyle Mwc’ye Damga Vurdu

Next Post
Türk Yazılım Firması Defne, Yeni Ürünleriyle Mwc’ye Damga Vurdu

Türk Yazılım Firması Defne, Yeni Ürünleriyle Mwc’ye Damga Vurdu

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG