Türkiye tüketici elektroniği pazarının öncü şirketi Digicom, dünya büyük ekran TV pazarının lideri Sharp ile işbirliği yaparak, Türk tüketicisini bir ilkle daha buluşturuyor…
Quattron teknolojisi Sharp – Digicom sinerjisi ile Türkiye pazarında bir dönemi bitirip yeni bir dönemin kapılarını açacak. İlk 2 yılda yüzde 5 pazar payı hedefleyen Digicom, evlere yeni televizyon satmayı değil, mevcut televizyonları daha büyük ekranlarla değiştirmeyi planlıyor.
Türk tüketicisini dünya büyük ekran TV pazarının lideri Japon devi Sharp’ın üstün ve rakipsiz teknolojisi Quattron ile buluşturan Digicom, yeni işbirliğini ve televizyonda devrim yaratan teknolojiyi anlatmak üzere bir basın toplantısı düzenledi. Toplantıya Digicom Yönetim Kurulu Başkanı Sabri Yiğit, Sharp Ses ve Görüntü Sistemleri Dünya Başkanı Hiroshi Kusao, Sharp Avrupa Başkanı Paul Molyneux ve Sharp Doğu Avrupa Başkanı Jacek Klekowski katıldı.
Toplantıda konuşan Digicom Yönetim Kurulu Başkanı Sabri Yiğit, 2012 yılı Kasım ayında Sharp Türkiye distribütörlüğünü üstlendiklerini hatırlatarak, geçen sürede altyapıyı güçlendirdiklerine ve Türkiye çapında satış/pazarlama ağını, teknik servis ağını yeniden yapılandırdıklarına dikkat çekti. Digicom’u kurarken, Türk tüketicisine ilkleri sunmayı hedeflediklerini belirten Yiğit, “Türk elektronik tüketicisini plazma ve LCD TV ile ilk biz tanıştırdık. Türkiye’de HD yayını için öncülük yaptık. Şimdi de LCD ekranın mucidi, alanında hemen her yeniliğin öncüsü, büyük ekran TV’de tartışmasız dünya lideri SHARP ile Türk tüketicisinin karşısındayız” diye konuştu.
Son Yorumlar