Microsoft’un İstanbul Ofisi’nde düzenlenen Imagine İstanbul 2012 etkinliği, tüm Orta Doğu ve Afrika (MEA) bölgesindeki reklam veren, reklamcı ve medya satın alma ajans yöneticilerini bir araya getirdi. Markaların sektörde farklılaşabilmeleri için geliştirilen yeni çözümler Microsoft Advertising ekibi tarafından aktarıldı.
Microsoft, Türkiye de dâhil olmak üzere tüm MEA (Orta Doğu, Afrika) bölgesindeki reklam sektörü katılımcılarına yönelik olarak, gelecek dönem reklam vizyonunu anlatmak üzere 21 Aralık Cuma günü Imagine İstanbul 2012 etkinliğini düzenledi. Dijital reklamda yeni dönemi Microsoft’un, Türkiye’de de pazara yeni sunduğu Windows 8, Xbox gibi yepyeni ürünleri ve Skype, MSN reklam uygulamaları ile nasıl yeniden şekillendirdiği anlatıldı.
Etkinliğin açılış konuşmasını gerçekleştiren Microsoft Türkiye Genel Müdürü Tamer Özmen, “Teknoloji ve değişen trendler, günümüz dünyasında rekabeti artırarak kurumlara farklılaşmayı bir zorunluluk haline getirdi. Dört büyük trend olan ‘mobilite, sosyal ağlar, bulut ve büyük veri’ reklam dünyasının yeni kurallarını belirleyecek. Geçtiğimiz 5 yılda büyük bir değişim yaşandı ve artık her şey tüketicinin kontrolünde. Her yerden, her an, her şeye ulaşabilen tüketiciye ulaşmak isteyen tüm markalar da aynı şekilde tüm platformlarda en farklı şekilde olabilmeli ki sürdürülebilirliğini sağlasın. Microsoft Türkiye olarak sunduğumuz yenilikçi ürünlerle reklam verenlere, kreatif ajanslara, reklamcılara yepyeni bir oyun alanı sunuyoruz. ” dedi.
Reklam sektöründeki kuruluşların teknolojinin gücü ile yeni ve önde olmalarının mümkün olduğunu belirten Microsoft Türkiye Reklam ve Online Satış Müdürü Bilhan Bilge; “Hem yeni tüketici hem beklentiler büyük bir hızla değişiyor. Bugün, ürünlerimizin demosunu 9 yaşında bir arkadaşımız gerçekleştirdi. Kendisi, birçoğumuzdan daha hızlı bir internet ve cihaz kullanıcısı. Tüm dünyada kullanılmaya başlayan Windows 8 işletim sistemi de bu yeni tüketicinin beklentileri göz önüne alınarak oluşturdu. ve her şeye tek bir işletim sistemi üzerinden dilediği ekrandan ulaşabilmesini sağlıyor. Tüketiciyi ‘Sevdikleriyle Buluşturuyoruz’. Araştırmalar, ülkemizde 4.2 milyon TV izleyicisinin olduğunu gösteriyor ve yaklaşık günde 4 saat TV tüketiliyor. Ancak TV ile eş zamanlı olarak tabletimizden sosyal ağlara giriyor, telefonumuzdan mesajlaşıyor, diz üstü bilgisayarımızdan da işlerimizi hallediyoruz. Artık ekran sayısı çoğaldı ve reklamcıları farklılaştıracak kısım, bu ekranlar arasında bağ kurarak oluşturmak uygulamalar ortaya çıkarmak. Bizler Microsoft Advertising ekibi olarak reklam dünyasında çizginin diğer tarafına ulaştıran birçok yeni servisi sunmaya ve oluşturmak işlere imza atmaya hazırız.” dedi.
Microsoft’un reklam dünyasına getirdiği sıra dışı ve farklı çözümlerin ele alındığı Imagine İstanbul 2012 etkinliğinde Microsoft MEA bölgesi Reklam ve Online Kısımdan Sorumlu Genel Müdürü Salwa Smaoui, Skype EMEA Çözüm Geliştirme Uzmanı Vaughan Denny, Microsoft Reklam Araştırmacısı Kelly Jones ve MEA Bölgesi Microsoft Online Medya ve Yayıncılık Yöneticisi Asli Yerdekalmazer konuşmacı olarak yer aldı.
Son Yorumlar